..obětí..

1.2K 96 11
                                    

Podívala jsem se nahoru do koho jsem to vlastně narazila. ,,Omlouvám se nevěděla..." chtěla jsem se omluvit ale když jsem uviděla tu postavu nedořekla jsem to. ,,Honzo?" ,,Verčo!" ,,Nejsi tady nějak brzo?" zeptala jsem se a pomalu se zvedala. ,,Promin šel jsem dříve kvůly tomu abych ti něco koupil, nestalo se ti nic ?" zeptal se a už mi pomáhal na nohy. ,,V pohodě" konečně jsem se postavila a Honza na mě jenom koukal a nic neříkal. Nechápala jsem co se děje ,,Co se děje?" ,,Tvoje vlasy..." ,,Co je s nimi?" úplně jsem zapomněla že jsem byla u kadeřníka, podle toho jak to Honza řekl se mu asi nelíbí barva. ,,Nelíbí se ti to ?" zeptala jsem se smutně. ,,Já.. nemam na to slov...je to úžasný!" okamžitě ze sebe vyhrkl. ,,Vypadáš úžasně jako vždy! Rozhodně to nebyla chyba!" pochválil mi okamžitě novou barvu vlasu. Podal mi malý sáček ve kterém něco bylo. ,,Tady máš tu snídani" zasmál se. ,,Děkuju, nechceš jít tedka se mnou k nám?" ,,Jasně" zasmál se. Celou cestu jsme se povídaly. Konečně jsme přišli ke mě před dům, vešli jsme dovnitř a šli ke mě do pokoje. ,,No a co jsi vlastně dělal ve městě?" zeptala jsem se zvědavě a převlékala se v koupelně. ,,Ale potřeboval jsem něco kvůli jednomu videu.. hele můžu mít otázku?" ,,Jenom se ptej" ,,Kdy přesně jedete teda k té babičce?" úplně jsem se zarazila. Pomalu jsem zapomněla že k nějaké babičce jedu. Smutně jsem přišla do pokoje a Honza okamžitě přišel ke mě ,,Copak je ? Stalo se něco?" smutně jsem se na něj podívala. ,,Já tam nechci, chci být tady s tebou, Tomášem, Eliz. Umřu tam nudou.." ,,No tak...internet tam je ne?" ,,Ano ale..." ,,Pst.. už žádné ale! Budeme jsi psát a volat. Ano?" na souhlasně jsem pouze kývla. Honza jsi mě přitáhl k sobě a obejmul mě, vůbec jsem se nebránila a přitiskla se ještě víc k němu.

Cink..cink..

moment...tohle nebyl můj mobil. Podívala jsem se na Honzu který tahal mobil a koukal do něj. ,,Promin to je Tomáš, musím jít" řekl naposledy mě obejmul a odešel.

You & Me(nT)Kde žijí příběhy. Začni objevovat