změna?

1.3K 98 13
                                    

Byla jsem na místě a seděla v čekárně až se dostane řada konečně na mě. ,,Další prosím!" uslyšela jsem jak volá kadeřnice, zvedla jsem se a šla do místnosti kde bylo křeslo a vše potřebné. ,,Dobrý den, tak co by jste si přála?" zeptala se slušně, a já už jsi sedala na křeslo. ,,Přála bych jsi obarvit vlasy" ,,Dobře, a jaká barva to bude?" ,,Šedivá" když jsem tohle řekla kadeřnice se na mě podívala zvláštním pohledem. ,,Proč zrovna tato barva? Vám by slušela jiná" ,,Líbí se mi to" na toto mi nic neřekla a pouze mi ukázala tabulku odstínu barev, vybírali jsme asi 10 minutek když jsme vybrali ten odstín šedivé který se mi nejvíce líbil. Konečně jsem měla na hlavě nanesenou barvu a tak jsem musela chvíli čekat, kadeřnice mezitím stříhala a barvila další lidi co přišly. Byla jsem na mobilu a projížděla Instagram když mi najednou na ploše vyskočilo upozornění že mám zprávu.

Cink..cink..

MenT vám píše...

,,Ahoj :-* Jsi doma? :O"

,,Ahoj :-* ne nejsem proč ? :o"

,,Že jdu do města tak mě napadlo jestli nechceš jít se mnou :) "

,,No.. já už ve městě jsem :D Jsem u kadeřnice nechceš mi přijít naproti? :)"

,,Kadeřnice ?! :o Nenechala jsi se ostříhat že ne ?! :o"

,,Uvidíš :D až přijdeš :-*"

,,Za jak dlouho budeš asi hotová? :O"

,, cca 15-20 minut :)"

,,Dobře :D Přijdu ti naproti :) :-*"

,,Děkuju :3 a nechtěl by jsi mi cestou koupit něco k snídani ? :D Nestihla jsem se najíst :("

,,Ano slečno :-* přece bych vás nenechal umřít hladem :-* :D"

,,Díky :D :-**"

,,Tak jdeme na to, tedka opláchneme hlavu, vyfénujeme a máme hotovo" oznámila mi kadeřnice.

Vše bylo konečně hotové a já byla s konečným výsledkem velmi spokojená, zaplatila jsem a vycházela ven. Zašla jsem za roh a do někoho kdo se řítil proti mě jsem silně narazila a spadla na zem.

You & Me(nT)Kde žijí příběhy. Začni objevovat