,,Ahoj ♥ Tak jak se vede ? :3" byl online takže je možné že mi odpoví hnedka.
,,Ahoj ♥♥ Tak jak to tam zvládáš ? :O Co děláš ? Nudíš se ? :( " zasmála jsem se nahlas.
,,Pomalu ! :D Zvládám to zatím dobře :) Tedka jdu z procházky a ano strašně se nudím :("
,, Ach jo :( "
,,Copak ? :o :( "
,,Chci k tobě ♥"
,, :( ♥ Hele už jsem u baráku :) Až budu doma a po sprše tak ti zase napíšu ano ? :-*"
,,Budeš muset ! ♥"
,,Zatím pá ♥"
,,Budu čekat ♥ Ahoj :*"
Schovala jsem telefon do kapsy, otevřela vchodové dveře a vešla do domu. Ciri jsem sundala oboje a otřela tlapky aby nedělala stopy. ,,Jsem doma !" zavolala jsem aby rodiče a babička věděli že jsem se vrátila. ,,Večeři máš na stole!" odpověděla mi babička z kuchyně. Vešla jsem do kuchyně kde byla jenom babička. ,,Tak jak bylo venku ?" zeptala se okamžitě. ,,Ale jo ušlo to" odpovídala jsem když jsem si sedala ke stolu a pouštěla se do bramborové kaše a řízku. ,,Co Ciri? Byla hodná?" ,,Jo vyběhala se tam že dneska bude spát jako zabitá" dala jsem si jenom pár soust jídla a šla se vykoupat. Do koupelny jsem si vzala věci na spaní a šla se konečně osprchovat. Miluju když se můžu po "těžkém" dni schladit krásnou sprchou.
Vyšla jsem ze sprchy, oblékla se a okamžitě hledala telefon. Samozřejmě že jsem šla psát Honzovy.
,, Už jsem zase tady :) ♥"
,,To byla dost rychlá koupel :D"
,, :D Docela ano :D Musím ti něco říct :) "
,, A jejda nemam rád když mi někdo řekne " musím ti něco říct " pak se bojím co se stalo :D Ale povídej :)"
,,Když jsem se tedka sprchovala ( neptej se proč mě to napadlo zrovna tam ! :D ) tak mě napadlo že by jste mohli s Tomášem přijet ♥ Zařídila bych že by jsme spali tady u nás na zahradě :3"
,,To by bylo super :O ♥"
,, :33 Takže to mám zítra zkusit domluvit ? :D"
,, Je tady ale jeden problém :("
,,Jaký ? :(" s touhle větou jsem se docela začala strachovat co se vlastně stalo. Doufám že to nebude nic hrozného.
ČTEŠ
You & Me(nT)
FanfictionNikdy předtím ho neviděla,poznala ho a on jí řekl svoje tajemství. Její city k němu se každý den mění, jednou ho nenávidí a podruhé...miluje ho snad? To ani ona sama neví.. Ona mu otevře svoje srdce..ale..přijde někdo kdo jí podrazí nohy a ona...