Elizabeth na předešlou zprávu odpovídala docela dlouho, začínala jsem se více a více bát. ,,Snad se nastalo nic strašného" řekla jsem si smutně. Ciri přiběhla udýchaně ke mě, podívala jsem se na ní a ona si unaveně lehla vedle mě, a odpočívala. Konečně zavibroval mobil že mi přišla zpráva.
,,Stalo se to že jsem se s Tomášem rozešla :'("
,,Proč?! Vdit jste spolu byli chvíli! :O Co se stalo ? :( "
,,Nemiluju ho :( Byla to chyba s ním chodit :("
,, :( Jak to vzal on ? :( Vím že tě hodně miloval :("
,,Řekl jenom že to chápe a od té doby jsme se neviděli ani jsme si nepsali"
,,To je divné proč mi o tom Honza neřekl ? :("
,,To nevím ale docela mě to mrzí :( Neměla jsem s ním vůbec začít chodit :( Věděla jsem že to nevydrží :("
,, hmm :( "
,,Musím jít :/ Když tak se ozvu :( Ahoj "
,,Ahoj"
Položila jsem telefon na zem, vůbec jsem nevěděla co jsi mam myslet. ,,Chudák Tomáš.. musím mu napsat" řekla jsem si hnedka, věděla jsem že mi asi neodpoví protože točí s Honzou ale tak až bude mít čas třeba se bude chtít vypovídat.
,,Ahoj :( Je mi moc líto že se s tebou Elizabet rozešla :( " byl aktivní před hodinou takže asi ještě točí. Jenom tak sem seděla uprostřed pole a odpočívala.
Najednou jsem za sebou slyšela křik, podle tonu hlasu patřil klukovi. ,,Pozor!" než jsem se stihla otočit, zezadu na hlavě jsem ucítila obrovskou ránu. Byla to rána jako by mě někdo trefil míčem. Postavila jsem se na nohy, otočila jsem se a uviděla postavu kluka. ,,Seš v pořádku ?! Nestalo se ti nic ?!" slyšela jsem hlas, který se blížil blíž ke mě ale stále jsem osobě neviděla do obličeje.
ČTEŠ
You & Me(nT)
FanficNikdy předtím ho neviděla,poznala ho a on jí řekl svoje tajemství. Její city k němu se každý den mění, jednou ho nenávidí a podruhé...miluje ho snad? To ani ona sama neví.. Ona mu otevře svoje srdce..ale..přijde někdo kdo jí podrazí nohy a ona...