Konečně máme školu za sebou a já jedu zase s klukama domů. Zastavili jsme u baráku já se rozloučila s klukama a šla jsem také domu. Podívala jsem se na telefon kde jsem měla zprávu.
Jan Macák vám píše...
,,Musím ti něco říct :/" tuhle větu nenávidím vždycky se pak bojím co se stalo.
,,Tak piš :)"
,,Tedka na to nemam odvahu můžu ti to říct zítra ráno?"
,,Samozřejmě :) Jdu si dělat úkoly :) Pá :*" trochu jsem váhala jestli tu pusu poslat ale nakonec jsem to udělala.
,,Ahoj :*" och můj bože, tedka se cítím tak úžasně.
Sedla jsem si ke stolu kde jsem si pustila Youtube našla jsem si písničky a poslouchala náhodnou hudbu, něco jsem musela přepnou protože se to absolutně nedalo poslouchat. Bylo skoro půl sedmé, koukala jsem se na video na Youtube když mi najednou někdo zaklepal na dveře. ,,Dále" řekla jsem a podívala se na dveře kdo vejde. ,,Ahoj" ,,Honzo? Co tady děláš?" usmívala jsem se najednou jako květinka. ,,Chtěl jsem se stavit a říct ti tu věc o které jsme si psali." ,,Jasně, posad se klidně." řekla jsem a sedla jsi vedle něho na postel. ,,Tak povídej o co jde." ,,No chtěl jsem ti to říct dřív než se to dozvíš od někoho jiného." řekl a všimla jsem si že byl docela dost nervozní. Začínala jsem se docela dost bát o co jde. ,,Doufám že není gey" řekla jsem si sama pro sebe a trochu se zděsila. ,,Tak povídej" řekla jsem nervozně. ,,No..jsem Youtuber" řekl. Cože?! On je Youtuber. ,,Co že jsi?" ,,Youtuber" řekl znova. ,,Jú tak to bych do tebe neřekla, a proč ses tak bál mi to říct?" ,,Já jsem se bál toho že se semnou přestaneš bavit." ,,A proč bych to dělala ty blázne?" zasmála jsem se a obejmula jsem ho, cítila jsem jak jsi mě přitiskl více k sobě. ,,No a jak se jmenuješ na Youtube?" zeptala jsem se. ,,MenT" odpověděl a usmál se. ,,Jú to je hezký můžu ti tak říkat? nebo to je tajemství?" zasmála jsem se. ,,Není to tajemství všichni ze školy to stejně vědí. Takže mi MenTe klidně říkej " ,,Aha. A ty máš taky svoje trička a tak?" zeptala jsem se. Povídaly jsme si asi hodinu všechno my vysvětlil a já jsem byla nesmírně ráda že s ním můžu být tak dlouhý čas. Někdo začal klepat na dveře, byla to mamka. ,,Honzo nechci tě vyhazovat ale už máš 20:00 aby jsi doma neměl problém." řekla. ,,Dobře, já už stejně půjdu. Večer ti napíšu. Ahoj" zvedli jsme se obejmuly a on odešel, zavřeli se dveře a já jsem si povzdechla.
ČTEŠ
You & Me(nT)
FanfictionNikdy předtím ho neviděla,poznala ho a on jí řekl svoje tajemství. Její city k němu se každý den mění, jednou ho nenávidí a podruhé...miluje ho snad? To ani ona sama neví.. Ona mu otevře svoje srdce..ale..přijde někdo kdo jí podrazí nohy a ona...