,,Pojedeme autobusem nebo pěšky?" zeptala jsem se Elizabeth která vypadala že se jí pěšky moc nechce. ,,Je mi to jasné" odpověděla jsem si a začali jsme se obě dvě smát. Na autobus jsme čekali asi 5 minut. Obě jsme nasedly a dojeli jsi do města. ,,Kam přesně chceš jít?" zeptala jsem se. ,,Vezmu tě do mají oblíbené restaurace. Šli jsme kolem lidí kteří na nás pořád koukali. ,,Elizabeth?" ,,Koukají na tebe protože tě tady ještě neviděly a protože vypadáš krásně" odpověděla rychle a zasmála se. ,,Tak jsme tady" řekla Elizabeth a ukázala na restauraci. ,, Restaurace U Šedivce?" zeptala jsem se překvapeně, něco mi to připomínalo ale nemohla jsme si vzpomenou co. Vešli jsme dovnitř a bylo docela prázdno tak nevím jestli to bude tak dobrá restaurace když tady není moc lidí no. Sedly jsme si kousek od těch pár lidí co tady bylo aby jsme měli klid a mohli jsi povídat. ,,Tak co jsi dáme ?" zeptala jsme se a otevřela desky s menu. ,,Já bych jsi docela dala toho lososa, co ty?" podívala jsem se znovu do menu a projížděla očima co bych jsi asi tak dala, popravdě jsem na jídlo neměla ano chut ale chtěla jsem být aspon chvíli s Elizabeth než odjedu. ,,Já jsi dám..." opakovala jsem to asi dvakrát než jsem narazila na jídlo které bych jsi opravdu dala. ,,...dala bych jsi ten kuřecí salát" vymáčkla jsem ze sebe konečně. Elizabeth mávla na barmana že máme vybráno a ten k nám okamžitě dorazil. ,,Dobrý den dámy, máte vybráno?" příjemný to kluk, pomyslela jsem si. ,,Dobrý den, Já bych jsi dala toho lososa a tady kamarádka kuřecí salát" ,,Chcete k tomu nějaké pití?" zeptal se slušně. ,,Co by sis dala Verů?" zeptala se Elizabeth. ,,Kofolu?" Elizabeth souhlasně kývla. ,,a pití teda tu Kofolu prosím" ,,Jistě hned to bude" odpověděl a odešel. ,,Byl docela hezký co?" zasmála se Elizabeth, musela jsem se smát také. Uběhlo asi 10 minut a donesli nám jídlo, vše vypadalo krásně, a také to tak vonělo. ,,Tak dobrou chut." popřála jsem Elizabeth a nastejno jsme se pustili do jídla. Bylo to opravdu moc dobré. ,,Hele co kdyby jsme stanovaly jak budou tedka týden volno?" zeptala se Elizabeth. ,,No..ráda bych ale.." ,,Ale?" ,,Jedu k babičce" podívala jsem se smutně. ,,Radši bych byla tady než u babičky a nudila se tam.
"odpověděla jsem smutně.
O 1 hodinu později
S Elizabeth sedíme v autobuse a míříme domu, je 12:34 a asi bych měla napsat MenTovi kvůly tomu kinu, nechám to až na doma.
,,Děje se něco?" vytrhla jsem se ze snění a podávala se na Elizabeth. ,,hmm?" ,,Ptám se tě jestli se něco děje...celou cestu ani nemluvíš a vypadáš dost zamyšleně tak se ptám co se děje" ,,Né nic..jenom" ,,Nechce se ti k babičce že?" ,,Přesně, radši bych byla prostě tady s tebou a stanovala." ,,To já přece taky" když tohle Elizabeth dořekla usmála a objala mě. Páni.. tak dlouho mě už nikdo neobejmul z pravého kamarádství že jsme pomalu nevěděla ani jaké to je mít pravého přítele. Jsem moc ráda že jí mam.
ČTEŠ
You & Me(nT)
FanficNikdy předtím ho neviděla,poznala ho a on jí řekl svoje tajemství. Její city k němu se každý den mění, jednou ho nenávidí a podruhé...miluje ho snad? To ani ona sama neví.. Ona mu otevře svoje srdce..ale..přijde někdo kdo jí podrazí nohy a ona...