konečně "doma"

1.2K 89 11
                                    

A jsme konečně na místě. Ciri pozorně sledovala lidi za oknem auta. ,,Konečně" oddechla jsem si. Táta zaparkoval na zahradě a já konečně mohla vystoupit z auta. Ciri jsem držela v ruce, rozhlédla jsem se kolem sebe a už se ke mě hnala babička která mě vítala. ,,Ahoj, ahoj! Konečně jste tady! Tak jste mi chyběli" povídala. ,,Ahoj babičko" pozdravila jsem jí a obejmula. Babička se na mě pozorně podívala a zasmála se. ,,Moje malá holčička!" prohlédla jsi mě od hlavy k patě. ,,No malá, už nejsi malá, jsi skoro dospělá a krásná žena, no a ty vlasy!" pochválila mi je. ,,Pojdte dovnitř určitě jsi chcete odpočinout." Vešli jsme do domu a babička nám postupně ukázala kde máme dočasné pokoje. Měla jsem pokoj úplně nahoře pod střechou, měla jsem to tam docela zařízené. ,,Tak se tady zase zabydli" řekla babička a odešla pryč, položila jsem Ciri na zem a za začala prozkoumávat celý pokoj, já jsem se vrhla na vybalování oblečení. Najednou jsem se zarazila... ,,Honza!" rozeběhla jsem se k tašce a vytáhla mobil, okamžitě jsem začala psát Honzovy.

,,Už jsme na místě :) Copak děláš? :D"

,, To jsem rád ♥ Zrovna jdeme s Tomášem natáčet video :) Nevadí když nebudu odpovídat ? :("

,,V pohodě :) Stejně se půjdu asi projít ven s Ciri :)"

,,Dobře tak jsi to užij :* Jinak Tomáš tě pozdravuje :) Ahoj ♥"

,,Ahooj ♥"

Položila jsem telefon na postel a posadila se na ní. Smutně jsem se podívala do země, strašně bych chtěla už domu za Honzou. Ciri přiběhla ke mě a sedla přesně na to místo kam jsem koukala. ,,Copak ?" zasmála jsem se a pohladila ji. ,,Půjdeme se projít ven?" Ciri nastražila uši. Musela jsem se jí smát, byla tak roztomilá.

Seběhla jsem dolu do hlavní chodby, nasadila Ciri obojek a připnula jí vodítko. ,,Jdu se projít ven!" zavolala jsem do pokoje ale nikdo se mi neozval mamka, táta a babička jsi asi povídají tak nemají čas řešit mě. Vyšla jsem ven a vyrazila rovnou na pole které bylo před našim domem, bylo čerstvě posekané takže se tam dalo krásně chodit. Šla jsem asi 10 minut, byla jsem už docela dost daleko od vesnice, sedla jsem si na zem a odepla Ciri vodítko. Ta se rozeběhla kousek ode mě a začala si hrát a čmuchat.

Cink..cink..

Vytáhla jsem z kapsy mobil a povídala jsem se kdo mi píše. Byla to Elizabeth.

,,Veru! :( Stalo se něco co jsem nečekala že se stane! :(" této zprávy jsem se docela zděsila.

,,Pane bože co se stalo?! :O"

You & Me(nT)Kde žijí příběhy. Začni objevovat