27. Welcome back

34 5 1
                                    

Dok je Harry sjedio tamo na kauču i gledao kroz prozor Sven i ja smo pokušavali nekako smisliti kako dalje. Harry jadan nije spavao već nočima, ima crvene oči, izgleda užasno. Ne mogu ga natjerati ni da se otušira. Ne želi ništa bez Alison.
Sven: Izgubili smo Megan, sad i Lucasa. Ne želim da izgubimo i Alison... a Harry nije ni sad za ništa, kako će poslje.
Ja: Znam... ali neznam više što da napravim, Alison se trebala odavno već probuditi, ili na jedan ili na drugi način. A Harry ne može bez nje, pogledaj ga.
Sven: Imaj nade... sjeti se što je Ali rekla.
Kimnula sam glavu i došla do Harryja...
Ja: Harry, moraš jesti nešto, ako ovako nastaviš nećeš ju dočekat živ. Vjerujem da te Alison nebi htjela vidjeti u ovakvom stanju ako se probudi.
Harry: Ako?!
Ja: Kada... kada se probudi.
Pomogla sam mu da se ustane, slab je, iscrpljen... muči samog sebe. Ne razumije da ga Alison stvarno nebi htjela vidjeti u ovakvom stanju.
Ja: Sven će ti pomoć da se opereš i da se obriješ, sredi se. Pokaži da ti je stalo.
Sven ga je preuzeo i odveo ga u kupaonu, a ja sam otišla kod Ali. Uzela sam iz ladice jednu injekciju punu vampirske krvi, dajemo joj jednu dozu svaki dan, možda se nešto dogodi...
Sjela sam do nje i našla joj glavnu žilu u ruci, i magijom se pobrinula da joj svaka žila bude ispunjena tom krvlju.
Izašla sam iz sobe samo da odem po maramice, kad sam se vratila srce mi je skoro stalo. Alison nije bila u krevetu, bila je u kutu sva uplašena i uplakana.
Ja: Alison!
Brzo sam dotrčala do nje i zagrlila ju. Bila je hladna ko led.
Alison: Što se dogodilo?
Uplašeno me pitala, glas joj je drhtao, oči kojima me gledala su bile lagano crvene a lice joj je bilo blijedo. Primila se rukama za grlo, i napravila facu kao da ju nešto boli...
Alison: Žedna sam.
Ja: Alison, ovaj.... trebaš dovršiti preobrazbu. Dođi, sjedni se na krevet.
Pomogla sam joj da dođe do kreveta i brzo otišla po Svena. Harry je taman bio gotov sa "uređivanjem". On je naravno prvi dotrčao do sobe i zagrlio Alison. Oboje su u sekundi oživjeli, smiju se i plaču od sreće. Napokon su sretni.
Primjetila sam kako Alison čudno gleda u Harryjev vrat, prvo mi nije bilo jasno a onda mi je sinulo.
Ja: Ali!
Brže sam došla do njih i razdvojila ih a ona se opet primila za vrat.
Ja: Harry, Ali će sad postati vampir, žedna je ljudske krvi. I neće se moći kontrolirati dok ne nauči.
Sven: Istina.... ali prvo treba dovršiti preobrazbu, poslje meni prepustite sve ostalo.
Uzeo je iglu iz jedne ladice i pogledao mene i Harryja.
Sven: Tko volontira?
Ja: Ja.
Uzela sam iglu i upikla se u prst. Krenula je krv a Alison je pažljivo pratila svaki moj pokret. Sjela sam do nje i dala joj prst da napokon završimo s tim.
Primila mi je cijelu ruku i počela sisati krv iz mog prsta. Osjetila sam kako pritisak postaje sve veći.
Ja: Ali, Alison, Ali prestani.
Pokušala sam ju maknuti ali ona se nije mogla kontrolirati. Pokušala sam naglo povući ruku ali ona je toliko čvrsto držala da sam sva protrnula.
Sven: Alison!
Svojom vampirskom snagom odgurnuo ju je od mene. Pala je na pod i gledala me krvoločnim crvenim očima. Sven je došao do nje i smirio ju.
Alison: Sorry, stvarno neznam što mi je bilo. Ne mogu se kontrolirati.
Ja: Sve je u redu. Razumijem.
Prvi puta u životu da sam je se stvarno uplašila, izgledala je kao da me namjerava ubiti, ispiti i zadnju kap krvi iz mojega tijela...
HARRY P.O.V.
Kada je Sven onako grubo odgurnuo Alison na tren sam osjetio veliki bjes prema njemu. Krenuo sam naglo prema mojoj Alison ali Sven je stao ispred mene i branio mi da joj priđem. Nisam se snašao, nisam znao što da kažem, nisam imao snage prepirati se. Samo sam naglo osjetio kako me noge popuštaju i vidio sam crnilo pred očima i ništa više.
ALISON P.O.V.
Harry je odjednom pao na pod, neznam što se dogodilo ali znam da me Sven čvrsto držao i nije me puštao da se približim Harryju.
Sven: Bella... brzo zovi hitnu.
Bella je izbezumljena odjurila po mobitel i nazvala hitnu, dok je mene Sven pokušao smiriti.
(...)
Htjela sam s njim u bolnicu ali mi Sven nije dao, rekao je da se nebi mogla suzdržati u bolnici, gdje je sve puno ljudi. Bella je otišla s Harryjem u bolnicu... brzo su saznali što mu je bilo... samo je dehidrirao, ništa ozbiljno, ali će ga zadržati neko vrijeme u bolnici.
Sven: Moraš se maknuti od Harryja dok si u ovakvom stanju. Bilo bi najbolje da te odvedem jedno vrijeme negdje di ćeš se naučiti kontrolirati. Moraš otkriti koje su tvoje moči i kako ih ispravno koristiti.
Ja: Ali ne mogu Harryju to napraviti, ne želim ga opet ostaviti. Čekao me dosta dugo da se probudim dok sam ja bespomoćno lutala u svojim snovima....
Sven: Neće ta vaša ljubav dugo trajati ako nećeš moći suzdržati svoju žeđ.
Samo sam spustila glavu... ima pravo, neću se moći kontrolirati. Moram otići pa kud puklo da puklo.
Ja: Kada krećemo?
Sven: Sada.

Hey moji ljudii!
Stvarno mi je žao što prije nisam stavila nastavak, nisam baš imala inspiracije... blokadaa.... nadam se da vam se sviđa ovaj nastavak zato što je uskoro kraj.... :/
Oprostite na greškicama...... nastavak već pišem, objavljujem što prije :*

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Save meWhere stories live. Discover now