Lucas: Nemogu vjerovati koja si ti kurva! Kako te samo nije sram ovako svaki dan zajebavati sve oko sebe?!
Dok Lucas urla na mene ja sjedim na kauču i plačem, kako da mu objasnim... nema mi pomoći.
Bella: Točno sam znala da će se ovo dogoditi!
Lucas: Bella ti se na mješaj! Ovo nije tvoj problem!
Sagnula je glavu prema podu i otišla. Ja sam još uvijek jecala i plakala dok me Lucas vrijeđao. Ima pravo, kurva sam.
Ja: Lucas oprosti, molim te, oprosti. Volim tebe, samo tebe.
Lucas: Ne zanima me! Gubi se van iz ovog stana i nikad se ne vraćaj!
Odjedamput sam se našla na kauču sva u znoju. Lucas me gledao u čudu. Samo sam se okrenula očima o okrenula se na drugu stranu.
Lucas: Što je bilo?
Ja: Ružan san.
Ustala sam iz kreveta i uzela mobitel u ruke. I kao naručena, došla mi je poruka. -.-
"Vidiš kako je meni lagano ući u tvoju glavu, samo nastavi igrati po mojim pravilima i ništa takvo se neće dogoditi. -A."
Prije nego sam stigla išta pomisliti došla je još jedna poruka.
"Večeras u 21h dođi u park vidjeti svojeg mrtvog prijatelja. Tokom dana ćeš dobiti ostale upute. -A."
Omg! "A" ima Svena :'( ali ako ima Svena znači da ima i Megan! Ajme... moram ih nekako izvući iz ovoga.
Lucas: Što je bilo? Bljeda si ko krpa.
Ja: Ništa. Sve je uredu.
Otišla sam se otuširati i obukla sam crne traperice i crnu majcu, bijele starke i kožnu jaknu. Izašla sam iz stana i šetala po gradu, ne želim bit doma da me Lucas ispituje što mi je i od kog dobivam poruke. :/
"Dođi u stari park u točno 21h! Niti minutu ranije niti kasnije. Budi spremna na sve. Dovedi i Harryja,
on nesmije ništa znati. -A."
Zašto Harryja? Ajme, ovaj će me dovest do ludila...
Polako sam krenula prema Harryevom stanu...
Koje ja koristi imam od svega ovoga? Ako taj "A" treba mene neka me uzme i neka ostavi moje prijatelje na miru... A ako mu je zabavno sve nas navlačiti kao lutke, neznam što da mislim više. Samo ne želim da osobe koje volim budu povrijeđene...
Ček malo, jesam li ja upravo rekla onu riječ na v. Dap... samo što ni sama neznam tko su točno te osobe.
Nemogu ovo više. Znam da nisam izdržala dugo ali ne želim se igrati s njima. Onaj san, tako će biti ako nastavim ovako. Nesmijem i ne želim izgubiti dvoje ljudi do kojih mi je stalo, najbolje prijatelje koji su bili ovdje kad nitko drugi nije. A Harry? On mi nije nitko i ništa... Opet laže! Nije be briga za njega. Laž! Samo želim svoje prijatelje natrag. To je sve što tražim.
Vratiti ću se doma i objasniti sve Lucasu.
(...)
Ja: Lucas? Jesi doma?
Ušla sam u stan i nekako je tiho. Odjedamput se Bella stvorila ispred mene.
Bella: Bila si opet kod njega?
Ja: Kod koga?
Bella: Znaš ti dobro koga.
Ja: Bella? Jesi ti dobro? Zašto se ovako ponašaš?
YOU ARE READING
Save me
FanfictionJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...