Save me

2.6K 33 4
                                    

Po običaju, bila sam na našem tajnom mjestu sa svojom "bandom". U šumi smo prije par dana naišli na napuštenu kolibu i uredili ju. Sada je to naše tajno mjesto na kojem se svaki dan nalazimo.

U našoj "bandi" kako ju ja zovem, nas je petero. Oni su mi najbolji prijatelji i nabi ih mjenjala ni za što! Samo nas petero zna za tu kolibu.

Btw, ja sam Alison. (Sasha Pieterse) Imam 17 godina, plavu kosu i plave oči. Možda sam malo, zapravo puno umišljena, bezobrazna i luda ali to sam samo ja. Il se druži il produži. ;)

Bella (Lucy Hale) ima 18 godina, smeđe oči i smeđu kosu. Ona je mozak naše "bande", jedina koja razmišlja i brine za posljedice kada napravimo neku glupost.

Megan (Megan Fox) ima 18 god. crnu kosu i smeđe oči, ona je najlukavija. Uvjek ima najluđe ideje i komentare i uvijek je spremna na svađu pa makar i s najboljim prijateljima.

Lucas (Austin Mahone) ima 17 god. smeđu kosu i zelene okice, pre sladak je. On je naš štreber, nosi naočale i uvjek dobiva petice u školi pa ga stalno zajebavamo da je štreber.

Sven (Taylor Lautner) ima 18 god. isto smeđu kosu i smeđe okice, on možda na prvi pogled izgleda nevino ali je pravi luđak. Uvijek napravi najviše štete. :P

Mi smo nevolje, u školi nas svi mrze i izbjegavaju. Zato mi i radimo štetu, da naprkosimo tim kokošima i majmunima u tom zatvoru.

Od kada smo se sprijateljili ne odvajamo se, čak smo bili u popravnom domu zajedno. Ma nema gdje nismo bili zajedno...

Ovo je moja nova prica ;)

Pišem još dvije price, Dirty love i Same mistakes :) citajte, komentirajte, votajte :*

Oprostite na greskicama... nastavak ide kad se skupi malo citatelja :*

Save meWhere stories live. Discover now