6. New day, new shit :/

409 28 5
                                    

*2 mjeseca kasnije*

Prošlo je puno vremena od onog događaja. Još uvijek nisu otkrili što se zapravo dogodilo s Megan. Nisam više dobivala nikakve poruke od one zadnje. Nisam vidjela ni Megan ni Harryja. Zapravo nisam nikog vidjela osim Belle, Svena i Lucasa. Nisam išla u školu, ono što se dogodilo s Megan me psihički slomilo.

Poslje nego što je netko ukrao jadnu Megan čudne stvari se dešavaju u svijetu. Pojavilo se nekakvo čudovište koje nemilosrdno "ždere" ljude, žrtve su večinom dečki. Do nas još nije došao taj monstrum što ne znači da neče. Imam neki loš osječaj u vezi s tim.

Pokušali su me strpat u ludnicu par puta. Priznajem, ponašala sam se kao luđakinja a sada već nekoliko dana sjedim kraj prozora i gledam u istu točku, tamo gdje sam vidjela Megan. Imam ogromne podočnjake jer noću nemogu spavati, imam noćne more. Očajna sam, nitko me ne razumije. Znam da će se nešto loše dogoditi nekome od nas, ali nitko mi ne vjeruje. Samo mi kažu da sam luda i dalje ignoriraju.

Sama sam u stanu, svi su u školi. Bella mi svaki dan objašnjava što su radili u školi ali ja ju ne slušam, nemogu slušati ta dosadna predavanja o tim glupim stvarima.

Netko me prekinuo iz misli, zapravo nešto, zvono. Prvo sam ignorirala, nadala sam se da će otići tko god da bio ali ne. Taj netko je bio uporan.

Ja: Nema nikog doma!

Xx: Znao sam da si unutra!

Harry? Što on radi ovdje? Ko da je njega briga za ikog osim do njegovog kurca i neke kurvice koja će mu svaku većer dat.

Ja: Odjebi!

Harry: Vidim da se nisi baš promjenila.

Ja: Drago mi je da si primjetio! Gubi se!

Harry: Ajde, molim te, otvori vrata da razgovaramo kao ljudi.

Zakolutala sam očima i otvorila mu ta jebena vrata!

Ja: Šta hoćeš?

Harry: Mogu li ući?

Ja: Ne. *rekla sam hladnokrvno*

Harry: Moram ti nešto važno reći, imam neki osječaj da bi ti to trebala znati.

Ja: Imaš pet minuta.

Harry: Hvala.

Otišla sam do kauča i sjela a Harry je ušao zamnom, zatvorio vrata i sjeo nasuprot mene u fotelju.

Ja: I?

Harry: Ja i Megan...

Ja: Što je sad?

Harry: Bili smo u vezi tri mjeseca.

Ja: Aha...

Harry: Dobro zašto je to tako teško povjerovati? Misliš da nisam dovoljno dobar za nju? U čem je problem?

Ja: Megan nikad nije imala tejne koje nije rekla nama.

Harry: Dogovorili smo se tako, najbolja je tajna veza. Nitko nezna, nitko se ne mješa.

Ja: Imaš dokaze?

Harry: Možda.

Izvadio je iz đepa svoj crni Iphone 5 i nešto prčkao. Pružio mi je mobitel, neke poruke. Uzela sam i počela čitati.

"Tako mi nedostaješ, želim te sada!"

"Harry prestani, nemoj nas izdati. Moramo se držati dogovora."

"Zašto im jednostavno nemožemo priznati?"

"Nemožemo i točka."

...

Ja: Kaka  dogovor?

Harry: Megan je rekla da će bit samnom samo pod jednim uvjetom, nitko nesmije znat za nas.

Ja: Zašto mi to tek sad kažeš?

Harry: Sad sam shvatio da bi ti to možda htjela znati.

Ja: Dobro, rekao si mi i sad možeš ići.

Harry: Zašto nejdeš u školu?

Ja: Šta te briga.

Premjestio se do mene na kauč. Ja sam ga samo gledala gadljivo.

Ja: Makni se od mene.

Harry: Zašto?

Ja: Kao prvo zato što te mrzim a kao drugo zato što se nisam otuširala tjedan dana, već sama sebi smrdim. -.-

Harry: Odi se otuširaj i vodim te negdje.

Ja: Gdje?

Harry: Vidjet ćeš. Moram ti još nešto reći ali ne ovdje.

Zakolutala sam očima i Harry me povukao da se ustanem.

Harry: Idi se otuširaj brzo.

Ja: Oke, oke.

Gurkao me do kupaonice. Ušla sam unutra i zaključala vrata da mi nebi taj manijak uletio u kupaonicu. Skinula sam sve sa sebe i pustila da polu hladna voda teče mojim tjelom. Nikad nisam voljela ništa toplo, ja sam uvijek bila ledena kraljica. :)

(...)

Krasno... onaj kreten me strpao u kupaonicu bez ičeg što bi trebala obući. -.- Omotala sam ručnik oko sebe i osušila kosu. Polako sam odključala i provirila van. Harry je gledao televiziju, možda me neće primjetiti.

Harry: Hej, gotova si.

Shit!

Ja: Da.

Okrenula sam se i krenula u sobu ali on me zaustavio.

Harry: Nisi prošla provjeru.

Počeo je šnjofkati oko mene, ko neki pas O.o Stao je iza mene i primio me za ramena. Razmaknuo je kosu s mog vrata i počeo me ljubiti. Jel on pri sebi? Jel on zna tko sam ja? Naglo sam se okrenula i opalila mu jednu ljepu šamarčinu.

Ja: Koju kurac je tebi? Ti zaboravljaš tko sam ja?

Harry: Nisam mogao odoljeti.

Ja: Goni se!

Harry: Don't worry, I love bad girls.

Ja: Marš!

Harry: Rawr.

Ja: Pederčino!

Harry: Mogu ti dokazati suprotno.

Ja: Dalje od mene dok ti nisam opalila i po drugoj strani šamar!

Harry: Relax babe.

Zakolutala sam očima dok me on odmjeravao. Ugh, mrzim ga! Okrenula sam se i sto brže otrčala u sobu i zaključala. Ovaj je luđi nego što sam mislila, a osim toga gdje ja uopće idem s njim? Jel sam ja prolupala?

Hvaaaaaaala sto citate ♥

Jako vas volim :)

Posebne posvete:

marinastyles1101

Matea_1D4ever

Maya_Directioner_69

Hvala na predivnim komentarima ♥ vi ste me potakli svojim komentarima da tako brzo napisem nastavak ♥ samo nastavite tako ♥

Od sad cu na kraju svakog nastavka ovako posvetu pisati :) nadam se da ce vas s vremenom bit sve vise u posvetama :D

Oprostite na greskicama :)

Save meWhere stories live. Discover now