ALISON P.O.V.
Ja: Tko je to?!
Nekako sam se našla usred šume, nema svjetla samo puni mjesec koji je nevjerojatno jako svjetlio na nebu i obasjao večinu šume.
Čulo se šuškanje svuda oko mene.
Ja: Tko je to?!
Ponavljala sam isto pitanje par puta... Možda je životinja?
Osjetila sam nečiji dah na mom vratu i brzo se okrenula. Megan?
Ja: Megan? Kako?
Megan: Shh...
Udaljavala sam se od nje a ona je išla zamnom. Oči su joj nekako pocrvenile. Krenula je napasti me, otvorila je usta skoro skroz do uha i skočila na mene.
Otvorila sam oči i čula sam kako mi zvoni budilica. Huh... to je bio samo san... užasan san.
Ustala sam se i otišla otuširati. Danas se vračamo u školu.
(...)
Mrzim povijest -.- najdosadniji predmet koji je ikad postojao... neznam sta pricam :/
Sjela sam u zadnju klupu, do mene je sjala Bella a ispred nas Lucas.
Lucas baš i ne želi pričati samnom u zadnje vrijeme... ček malo, onaj san... s Megan. Ili možda nije bio san, ono kada me napala u stanu, kad sam završila u bolnici... pitala me kad sam zadnji put razgovarala s Lucasom... zasto samo Lucasom?
Prof.: DiLaurentis! Koncentrirajte se na sat!
Malo sam se protresla a cijeli razred je odjadamput počeo gledat u mene. Primjetila sam Harryja kako zabrinuto gleda u mene. -.- Zašto je on tako dosadan...
Čim je završio sat otišla sam ispred škole i čekala, znam da će Harry doći zamnom. Ovo je nešto kao zamka :P
Kao što sam rekla, došao je i baš kad je htjeo nešto reći ja sam se izderala na njega.
Ja: Čovječe, daj me ostavi na miru!
I otišla sam natrag u školu. Samo to sam mu htjela reći, ide mi na živce...
Poslje škole smo Bella, Lucas i ja otišli do jednog parka. Sjeli smo na klupicu i tako pričali...
Ja: Znate ona večer kad me nešto napalo?
Bella: Da.
Ja: To je bila Megan. Nešto joj se dogodilo. Ona nije mrtva.
Lucas: Nemoj opet počinjati tu priču.
Ja: Opet? *malo sam ga čudno pogledala* Ma nema veze... Nego... ja sam sanjala da sam pričala s Megan i pričala mi je da se moram udaljiti od nekoga, neznam od koga... i pitala me kad sam zadnji put pričala s tobom *pokazala sam na Lucasa*
Lucas je napravio neku čudnu facu i nasmijao se.
Ja: Što je smješno?
Lucas: Ništa, ništa. Nego... idem ja, moram ići doma. Bok.
Pozdravile smo ga. Pogledala sam u Bellu, i ona se malo smijuljila.
Ja: Vas dvoje znate nešto što ja neznam?
Bella: Dap.
Ja: A jel ja to smijem znati?
Bella: Noup.
Ja: Ma krasno...
Bella: Uhh... moram ti reći! *približila mi se i pogledala me s ogromnim smješkom*
YOU ARE READING
Save me
FanficJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...