Pariz... grad ljubavi, ili ne.
U ovom slučaju je grad strave i užasa. Ovdje sam s Svenom, Bellom i Harryem...
Još uvijek nisam shvatila zašto je Harry morao iću s nama... koju on ima ulogu u ovome?
Bella: Alison?
Ja: Hmh?
Bella: Pitala sam te nešto.
Ja: Sorry, nisam te čula.
Bella: *zakolutala je očima* Gdje ćeš ti spavati?
Ja: Kako misliš gdje ću spavati?
Bella: Ti mene nisi slušala šta ja pričam već pola sata?
Ja: Ne.
Bella: U kući u kojoj ćemo biti ovih mjesec dana, ili duže ima dvije sobe. Obadvije sobe imaju po jedan bračni krevet.
Ja: Doboro, ja sam s tobom u sob...
Sven: *prekinuo me* Ne nisi. Ona je samnom.
Ja: Šta bi ja trebala spavat s ovim perverznjakom? *pokazala sam rukom na Harrryja a on se lagano nasmijao*
Bella: Ja mislim da bi se on više trebao buniti, ipak si ga opalila tavom po glavi... tko zna što je sljedeće?
Ja: Bella! Molim teee...
Bella: Možda bi popustila da si me prvi put slušala, a ne da tebi posebno moram objašnjavati.
Zakolutala sam očima i prekrižila ruke na prsima... Bella i Sven su se nasmijali i nastavili zagrljeni hodati dok je Harry buljio u mene, tako me živciraaa!
HARRY P.O.V.
Kako je slatka dok se ljuti... ovako s prekriženim rukama hoda podalje od mene. Vjetar lagano puše pa joj prolazi kroz kosu... prekrasna je. Ova njezina smeđa kosa... zapravo joj nije cijela kosa smeđa, uz glavu joj je boja prirodna, plava, a dio vrhova je smeđe, kao ombre.
Protresla se, bilo joj je hladno... Imam toliku želju da ju zagrlim, da ju poljubim... zašto se tako ponaša? Što sam krivo napravio? Sad me voli, sad ne... što se dešava?
Svi četvero smo stali u jednu liniju ispred te kuće i pogledali... neka mala kućica u nekoj pustoj ulici...
Sven je odključao i svi smo ušli. Ostavio sam svoju torbu odmah na ulazu, nije mi se dalo nositi torbu dok razgledavam...
To je dosta mala kućica, ima malu kuhinju uz koju je i mali stol sa četiri stolice i tv... samo dvoje vrata se vide... ako je Bella rekla da su samo dvije sobe, ako su ove te dvije sobe gdje je kupaona?
Bella: Vas dvoje ste u ovoj sobi.
Otvorila je vrata jedne sobe i nasmijala se. Pogledao sam u Alison a ona se još uvijek ljutila. Uzela je svoju torbu i ljutito uletila u sobu.
Nasmijao sam se tako da nitko ne vidi, slatka je.
Vratio sam se po svoju torbu i otišao u sobu.
Alison: Ti ćeš spavati na podu.
Rekla je ljutito dok se bacila na krevet.
Ja: A što ako neću?
Alison: Onda si šupak! Ja spavam na podu.
Ja: A što ako ti ja nedam da spavaš na podu?
Alison: A što ako ja tebe lupim opet tavom po glavi?
Ja: A što ako ne?
Bella: Prestanite se svađati! Kao mala djeca ste.
Bella je ulatila u sobu i stala između mene i Alison.
YOU ARE READING
Save me
FanficJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...