11. My birthday? -.-

329 27 6
                                    

ALISON P.O.V.

*ujutro*

Rastegnula sam se i izvukla iz kreveta. Kao zombi sam se odvukla do kupaonice i obavila higijenu. Nitko nije kod kuće, nisam valjda zakasnila na nastavu? Pogledala sam na sat, tek je 6 i 30 a nastava počinje u 8 O.o Otišla sam u kuhinju i dok sam radila sendvič nešto je šuškalo u mojoj sobi. Uzela sam tavu za palačinke i tiho se došuljala do sobe. Otvorila sam vrata i stajala na ulazu, unutra je totalni mrak. Upalila sam svijetlo i čulo se jedno glasno "IZNENAĐENJE!".

Ja: Jebote, srce mi je stalo. Jel ste vi normalni? Zašto me plašite?

Svi su bili ovdje... Bella, Lucas, Sven i još neki ljudi. I Harry? Šta on radi ovdje? Tko ga je pozvao? MEGAN?! Kako? Šta ona radi ovdje? Malo sam protresla glavu i pogledala opet, nestala je. Mrzim kad haluciniram. -.-

Harry: Pa rođendan ti je!

Ja: Jooj, zaboravila sam.

Svi su prasnuli u smjeh a ja sam se zacrvenila. Ovo se dogodi baš svake godine, uvijek zaboravim na svoj rođendan a od nikog drugog ne zaboravim.

Lucas: Od danas imaš 18 godinaaaa!

Ja: Yay 18 godina -.-

Harry: Daj se razvedri malo.

Ja: Aj ti šuti čupavi. *čupavi :3* Došao si po još batina?

Harry me samo čudno pogledao, kad sam malo pogledala u ostale svi su buljili u mene kao da je čudno što sam to rekla.

Ja: Šta me gledate? Prebila sam ga već dva puta što ne znači da ga nemogu prebit ponovo.

Samo sam okrenula očima a Harry je samo uzeo jaknu i izjurio ljuto iz stana? O.o Svi su me gledali kao da sam ubila nekog... šta sam sad ja kriva?

HARRY P.O.V.

Stvarno neznam zašto sam došao... Bella me pozvala jer je mislila da bi Alison bila sretna da dođem...

Alison: Aj ti šuti čupavi. Došao si po još batina?

Zašto mi to radiš Ali? Ček malo, jel ona to mene nazvala "čupavi"? Aw ima nadimak za mene koji nije nešto poput "Harold", mrzim kad me neko tak zove.

Alison: Šta me gledate? Prebila sam ga već dva puta što ne znači da ga nemogu prebit ponovo.

Oke, ovo je previše. Nemogu vjerovati da bi ona mene sad tukla... Zar joj baš ništa nije značio onaj poljubac? Pokupio sam jaknu i izašao van. Nemogu podnjeti to što me mrzi...

Svaki jebeni put kad ju vidim želim ju zagrliti, čuvati i nikom je ne dati.

Možda bi joj se trebao prvo približiti kao prijatelj... kako ću jebeno izdržat?

Mislim... nisam ja loš, ja mogu imat koju god hoću. Nijedna do sad nije odoljela mom šarmu. Ali ona je posebna. Jedva da mogu pričat s njom, kao da je se bojim...

ALISON P.O.V. *u školi*

U školi je taaakooo dosadno. Pokušavala sam naći Harryja ali nigdje ga nema. Idući sat povijest. Mrzim povijest -.- Sjela sam u učionicu i gledala što ima na instagramu.

Gdje bi mogao bit Harry? Bella kaže da ga je vidjela u školi. Možda je na krovu! Sve sam ostvila i trčala prema izlazu na krov. Neznam zašto ali nešto me jako privlači da ga zagrlim. Otvorila sam vrata i provirila, sjedio je na rubu i gledao u daljinu.

Ja: Harry.

Okrenuo se i ustao, ali me gledao kao da ga nije briga što sam ovdje.

Ja: Ovaj... samo sam ti htjela nešto reći.

Save meWhere stories live. Discover now