Šetali smo se pustim ulicama, čekala sam kad točno sat napuni 21h da uđemo u park. Harry me već čudno gleda zato što stalno gledam na sat... :/
Harry: Nekog čekamo ili?
Ja: Ne.
Harry: Zašto onda stalno gledaš na sat? Jesam ti dosadan?
Ja: Nisi dosadan... *bila je minuta do 21h* Hoćemo se sjesti u park na klupicu?
Harry: Ajde.
Polako smo ušli u park i sjeli na neku klupicu. Harry je cijelo vrijeme nešto pričao ali nisam ga slušala, u mislima mi je samo bilo pitanje "Što sad?"
Već je prošlo deset minuta i još uvijek se ništa ne dešava...
Harry: Alison?
Ja: Hmh?
Harry: Jel ti mene uopče slušaš?
Ja: Umm... ne baš.
Harry: Pvo nema smisla. Alison, ako ne želiš bit ovdje onda mi reci a ne da me cijelo vrijeme totalno ignoriraš.
Ustao se a ja sam šutjela... okrenuo se i krenuo prema izlazu ali ja sam ga brzo zaustavila.
Ja: Čekaj, samo još malo.
Odjedamput je počeo jako puhati vjetar u krug oko mene i Harryja.
Harry: Što je ovo?
Ja: Neznam.
Kad je napokon prestalo,sve je utihnulo... iz tame je izašla neka žena, crne kose i blijede kože. Sva sam se naježila...
Ona: Hvala što ste me sačekali, trebala sam obaviti nešto prije ovoga.
Ja: Tko si ti?
Ona: Nije bitno tko sam ja...
Iza nje su izašli Megan i Sven...
Ja: Sven! Megan!
Potrčala sam prema njima ali me nešto zajstavilo, nakakva nagla bol u cijelom tjelu a ona žena se stala iznad mene.
Sven: Prestani.
Bol je prestala a ona je pogledala lrema Svenu i u sekundi se stvorila pred njim, vidjelo se da se trese,da ga je strah... Megan je došla od iza njega i slomila mu je vrat.
Ja: Nee!
Zaderala sam se ali nitko me nije čuo... Harry je kao hipnotiziran stajao na jednom mjestu. Ustala sam se i pokušala ga vratiti u život da pobjegnemo, ubit će nas ako ostanemo ovdje.
Ja: Harry! Kvragu, majmune jedan budi se! Harry!
Vrištala sam ali on se nije ni pomaknuo. Kad sam skužila da mu nema spasa počela sam trčati van iz parka ali me nešto zaustavilo, kao da sam se zabila u staklo kad sam htjela prekoračiti van iz parka.
Mega: Nikud ti neideš!
Megan je išla prema meni, sva krv u žilama mi se sledila i nisam se mogla micati. Zašto se sve ovo događa? Što sam napravila?
Došla mi je skroz blizu i izgovorila nešto što nisam razumjela onesvjestila sam se.
Probudila sam se u nekoj prostoriji, bila sam zavezana za stolicu... pogledala sam malo po prostoriji, izgleda kao neki stari zatvor ili tamnica, bilo je puno paučine i prašine. Na podu je netko ležao ali nisam mogla vidjeti tko jer je prilično mračno ovdje. Skužila sam da ima ona smješne čizme na nogama... to je Harry.
Ja: Harry! Harry probudi se!
Pokušavala sam ga probuditi ali ništa.
Ja: Hej!
YOU ARE READING
Save me
FanfictionJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...