3. Trouble called Harold ♥

477 31 4
                                    

Cijeli dan u školi su me svi gledali kao da sam prebila Ramba a ne onog papka... Uostalom kako se on zove. O.o Koga briga.

(...)

Išla sam prema KFC-u da uzmem ručak za Lucasa, Svena, Bellu i mene. Netko me iza dozivao ali nisam se obazirala, samo sam stavila slušalice na uši i nastavila hodati. Odjedamput me netko povukao za ruku prema sebi. Digla sam pogled i imala sam koga vidjeti, onaj tip kojem neznam ime.

Ja: Došao si po još? Kako god da se zoveš, odjebi!

Harry: Za tvoja usta zovem se Harry Styles, i trebam ti nešto reći.

Ja: Dobro Harolde.

Harry: Ne zovi me tako.

Ja: Živcira te?

Harry: Da!

Ja: Dobro je znati, Harold.

Harry: Ne zovi me tako! *prošao je rukom nervozno kroz kosu* Želim da mi se ispričaš zbog onog ujutro. Nisam ti ništa napravio a ti si me napala.

Ja: Nema šanse da ti se ispričavam! Koji je tebi kurac? Zar nisi nikad ćuo da se Alison nikad nije pokajala zbog svojih postupaka?!

Harry: Onda mi bar reci što sam krivo napravio?

Ja: Obratio si mi se!

Harry: Nisam tebi nego Svenu.

Ja: Whatewer.

Okrenula sam se i krenula dalje ali on ma sustigao i opet povukao za ruku.

Ja: E da, i poljubio si me!

Harry: Svidjelo ti se?

Ja: Haha molim te, Harolde nemoj me nasmijavati.

Harry: Svidjelo ti se?

Ja: Šta ti misliš tko sam ja?

Harry: Pa sigurno nisi pristojna.

Ja: I šta bi ja sad trebala?

Opet sam se okrenula i nastavila hodati, nije me više zaustavljao ali me pratio. Ughh... kako mi taj majmun ide na živce, samo da ga netko spomene meni odma digne živce. Uzela sam ručak iz KFC-a i odjurila doma, onaj maloumni Harold me pratio skroz do stana. Skoro je ušao zamnom u stan. Njemu nešto ne valja u glavi.

Ja: Doma sam! *zaderala sam se*

Bella: Zašto si Harryja dovela doma?

Ja: Nis... *okrenula sam se a on je stajao iza mene* Wtf! Kako si ušao?

Harry: Imam svoje tehnike.

Bella: Alison?

Ja: Nisam ga ja dovela, sam je došao.

Harry: Nejdem nigdje dok mi kažeš "oprosti"! *prekrizio je ruke na prsima*

Ja: Sveeeen! Lucaaas! *zaderala sam se* Imamo nepozvanog gosta.

Lucas: Sama ga izbaci, ti si ga ujutro tukla tuci ga i sad.

Harold je pogledao širom otvorenih očiju u Lucasa, haha. Skupljala sam šake a on je išao polagano unazad.

Ja: Bojiš se?

Harry: Ja?

Ja: A ko drugi? Bojiš se?

Harry: Ne. *progutao je knedlu*

Ja: Izađi istog trena van ili će hitna morat dolazit po tebe! Ako ne i mrtvačka kola! *prostrijeljila sam ga pogledom*

Harry: Za svaki udarac ću te poljubiti.

Ja: A ja ću tebi unakazit facu!

Krenula sam šakom prema njegovom licu ali mi je uhvatio ruku i krenuo me poljubiti opet -.- Imam ja i drugu ruku, drugom rukom sam mu nos raznesla.

Harry: Luđakinjo!

Ja: Upozorila sam te! A sad mi pusti ruku!

Harry: A što ako neću?

Ja: Upozorila sam te!

S nogom sam ga udarila u koljena su mu koljena poklecala i pao je na koljena. Primila sam ga sa slobodnom rukom za kosu, ima je punoo.

Ja: Pusti! Moju! Ruku!

Harry: Ili?

Ja: Ili ćeš otići iz stana sa slomljenim nosom!

Pokušao se ustati ali ja sam mu još jače zategnula kosu.

Harry: Glupačo!

Ja: Imaš još tri sekunde!

Harry: Nebi se usudila.

Ja: Jedan. Gledaj me. Dva.... I tri.

Sven: Nemoj napravit nešto zbog čega ćeš poslje žaliti!

Ja: Alison nikad ne žali za svoje postupke!

Poknula sam ga koljenom u nos i pustila. Što se mene tiče može crknut, nije me briga. Udaljila sam se par koraka on njega a on je ležao na podu i držao se za nos.

Ja: Upozorila sam te! Naući jednom u životu da ono što si ja zacrtam tako mora biti!

Otvorila sam vrata i čekala da se ustane i otiđe iz stana.

Ja: Od mene možeš dobiti jedino još batina ili ti mogu pozvat hitnu ali ćeš čekat vani. Nadam se da sam bila jasna!

Sven je krenuo da će mu pomoći da se ustane ali sam ga ja gađala cipelom.

Ja: Samo mu probaj pomoći! I tebe ću sredit ko njega!

Odmaknuo se, i bolje mu je! Lucas, Sven i Bella su nastavili gledati u mene pa u Harolda koji leži na podu.

Ja: Diži dupe i gubi se van iz stana!

Ustao je i držao ruku na nosu. Haha LoL slomila sam mu nos. :) nek se nauči da se samnom nemože onako razgovarati.

Harry: Srest ćemo se mi još.

Ja: Doviđenja, Harold.

Izašao je van iz stana a ja sam zalupila vratima da se cijela zgrada stresla.

Bella: Što ako te prijavi policiji zbog toga?

Ja: Nemože mi nitko ništa! Ne usudi se on reći tako nešto bilo kome. Očekuj sutra u školi tračeve kako se potukao s nekim dečkom, past će mu kruna s glave ako kaže da ga je ista cura drugi put prebila.

Evo nastavka :) danas sam jako sretna i zato sam se raspisala :) bolje mi idu opisivanja ovakvih djelova price nego onih ljubavnih :/

Da malo pojasnim... Harry i Alison se mrze, jedan drugom su trn u oku. Ali nece tako bit kroz cijelu pricu ;)

Sto se tice Megan, prica s njom jos nije gotova.

Pisat cu kao neke dvije price u jednoj, u jednoj prici ce bit odnos s Harryjem a u drugoj "ubojstvo" Megan. Sve cete saznat i skuzit kroz nastavke :) kao sto sam vec rekla ova prica ce bit nesto izmedu serije Slatkih malih lazljivica i filma Tijelo lijepe Jennifer. Pogledajte taj film pa ce vam mozda bit jasnija radnja u ovoj prici. ;)

Oprostite na greskicama :) ly ♥

Save meWhere stories live. Discover now