Probudila sam se ujutro sama u sobi. Skužila sam da sam još uvijek u onoj robi od jučer pa sam se htjela presvuči. Otvorila sam torbu i prokopala ali nisam mogla naći niti jednu majcu... uzela sam tajice koje su bile na vrhu i otvorila sam ormar, Harry je svoju robu već posložio u ormar. Uzela sam njegovu crnu majcu i zatvorila ormar. Presvukla sam se i napokon otvorila vrata i izašla iz sobe. Samo Bella je bila ovdje.
Bella: Dobro jutro ljutko.
Samo sam zakolutala očima i došla do kuhinje. Uzela dam jabuku i navukla tenisice i jaknu na sebe i izašla van.
Sjela sam na steprnice na trijemu i polako udisala hladan jutarnji zrak... baš kad sam pogledala u nebo koje je bilo tmurno, kao da se sprema kiša, Harry se pojavio ispred mene.
Harry: Hej.
Ja: Hej.
Sjeo je do mene i gledao me kao da očekuje od mene da nešto kažem.
Harry: Što radiš ovdje sama?
Ja: Ništa. Gdje si ti bio?
Harry: Prošetao sam se malo da vidim gdje ima šta.
Kimnula sam glavom, kratko ga pogledala i nastavila gledati u daljinu...
Harry: Alison?
Ja: Hmh?
Harry: Jel te mogu nešto pitat a da se ne naljutiš?
Ja: Pitaj.
Harry: Što se dogodilo da se tako ponašaš?
Ja: Kako?
Harry: Sad me mrziš, sad me voliš, sad me tučeš, sad me ljubiš... odluči se.
Ja: Neznam. Možda je sve to zbog toga što te volim najviše na svijetu ali neznam šta da radim... *ovu zadnju rečenicu sam prošaptala dovoljno tiho da Harry ne skuži da sam to rekla*
Harry: Što si rekla?
Ja: Rekla sam da neznam.
Harry: Rekla si još nešto.
Pogledala sam u njega već pomalo iznervirano, mrzim kad me ljudi pitaju što sam rekla više puta...
Gledala sam bezobrazno u njega a on me gledao u čudu, možda mu je čudno što se već nisam počela derati na njega. Nemam se snage više svađati s ljudima, dosadilo mi je.
Ja: Ništa.
Okrenula sam glavu da ne gledam u njega ali osjetila sam njegov pogled na sebi. Krajem oka sam primjetila da se smijulji i gleda u mene...
Naglo sam se okrenula i poljubila ga. Stavila sam svoje ruke njemu oko vrata... on je par sekundi bio zbunjen ali se poslje opustio. Stavio je svoje ruke oko mojih bokova i povukao me sebi u krilo.
Prekinula sam poljubac i naslonila svoje čelo na njegovo. Srce mi je lupalo sto na sat... Pogledala sam ga u oči isto kao i on mene. Naslonila sam svoju glavu na njegovo rame i omotala svoje ruke oko njega isto kao i on svoje ruke oko mene i tako smo ostali sjediti u tom položaju.
Xx: Vidim, vi uživate.
Brzo sam se maknula s Harryja i ali bilo bi bolje da nisam... uplašila sam se kao nikad do sada.
Bježali smo ali nismo uspjeli pobjeći.
Harry: Niall?! Šta ti tu radiš? Da se nisi usudio taknuti ju!
Harry se ustao u moju obranu... ja sam se automatski za njim ustala i primila sam ga za ramena da se malo smiri.
Niall: Smiri se, nisam se došao svađati. Samo sam došao ponuditi dogovor.
Ja: Kakav dogovor?
Niall: *lagano se nasmijao* Ti nama predaš ogrlicu a mi vas ostavimo na miru. Ili, ti ne predaš ogrlicu i svi ljudi koje si ikada poznala i koje poznaješ, sve koje voliš i ne voliš ću ubiti, ukljucujuci i tebe. Imaš rok od mjesec dana. Ako do tada ne predaš ogrlicu, požalit ćeš.
Okrenuo se i u sekundi nestao. Imam rok od mjesec dana da ti monstrumi nestanu zauvjek.
HARRRY P.O.V.
Kad je Niall nestao okrenuo sam se prema Alison i zagrlio ju, znam da joj je to sad potrebno.
Alison: Nema vremena za to, moramo ici traziti.
Otrgnula se iz zagrljaja i uletila u kuću... lagano sam se nasmijao, ima moju majcu na sebi. Ušao sam za njom i sjeo za stol gdje je bila i Bella.
Alison: Bella, zovi Svena neka istog trena dolazi ovdje, hitno je. Harry, uzmi knjige i zaobilježi važne stranice. Pakujte se, ne ostajemo još dugo ovdje.
Ovo je rekla toliko brzo da sam ju jedva skužio.
Kao što je rekla, uzeo sam knjige i zaobilježio stranice ljepljivim papiricima a Bella je otišla u drugu sobu, valjda da nazove Svena. A Alison je pakirala moje i svoje stvari.
SVEN P.O.V.
Bella me nazvala i rekla je da je nešto hitno i da se moram brzo vratiti. No ja nemam vremena sada, doći ću kad riješim jedan problem.
Ja: Kako je Stefan?
Damon: Loše, grči se cijelo vrijeme.
Ja: Jesi saznao šta mu je?
Damon: Netko mu je vjerojatno stavio verben u piće.
Ja: Onda će bit bolje.
Damon: A što je s vješticom?
Ja: Ti i Stefan ste nesposobni da čuvate jednu vješticu a nama ponestaje vremena. Idemo u New Orleans, tamo ćemo srediti novu vješticu.
HARRY P.O.V.
Sven: Što je tako hitno?
Sven je uletio u kuću kao munja. Zašto mu je trebalo tako dugo da dođe?
Alison: Niall je bio ovdje.
Sven: Šta?! Kada? Kako? Šta je napravio?!
Alison: Ništa, ne brini se. Samo je došao reći nešto... ako ne predamo ogrlicu pobit će sve ljude koje sam ikad upoznala i ljede koje poznajem ukljucujuci i mene, rok je mjesec dana.
Sven se primio za glavu i od bjesa rukom pobacao sve s ormarića.
Bella: Smiri se!
Bella ga je pokušala smiriti, uspjela je. Čvrsto ju je zagrlio i duboko uzdahnuo.
Sven: Kako da se smirim? Sve je komplicirano. Neznam šta da radim.
Bella: Naći ćemo rješenje. Ne brini se. Zašto se toliko nerviraš?
Odvojio ju je od sebe i primio za ramena.
Sven: Ti si rješenje. Ti si ta koja će spasiti ovaj svijet.
Bella: Kako? *gledala ga je u čudu*
Sven: Nisam ti htjeo to govoriti jer sam te htjeo zaštiti, ali nemamo više vremena za čekanje. Moram ti reći.
Bella: Reci.
Sven: Ti nosiš krv jedne od najpoznatijih i najmočnijih vještica prošlog stoljeća iz Salema. Imaš veoma veliku energiju i snagu za svakakve vrste magije. Ali moraš uvježbati te talente, na svijetu postoji još par starijih vještica koje bi ti mogle pomoći. Idemo u New Orleans, tamo ćemo naći neku staru vješticu.
Bella: Jesi ti pijan?
Sven: Nisam. Govorim ti istinu. Ti si nam jedini spas.
Heyy pipls <3 prvo: zelim se ispricati jer jakooo dugo nije bilo nastavka... :/ skola me jebe s jedne strane, a praksa s druge... niš ne stignem :(
Ugl nadam se da vam se svida nastavak, potrudit cu se rijede pisat nastavke...
Posvete:
Wixa42
Matea_1D4ever
Hvala na ljepim komentarima <3
Ly ♥
YOU ARE READING
Save me
FanfictionJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...