HARRY P.O.V.
Ušao sam u wc i naslonio se nad umivaonik. Nemogu vjerovati da mi je to uspjela napraviti. Jednostavno, u jednoj noći uspjela je oteti moje srce. Kraj svih tih cura zašto baš ona? Ona koju nikad neću moć imati. Umio sam se i malo popravio frizuru. Htjeo sam izaći van ali nisam mogao, bojim se vidjeti je ponovo. Naslonio sam se na zid i skliznuo dolje. Sjedio sam na hladnom podu i promatrao jednu točku. Iznenada je netko pokucao.
Xx: Harry, jesi tu?
Krasno! Opet, kraj svih ljudi koji su ovdje baš je ona morala doći. Polako su se vrata otvarala i pogledao sam prema vratima.
Alison: Zašto sjediš na podu?
Ja: Ne približavaj mi se!
Kvragu! Kako se čovijek može brzo promjeniti, ne želim nikoga u svojoj blizini jer bi mogao nekome nauditi. Poznajem samog sebe, u stanju sam ubiti onoga tko me ometa a zaljubljivanje je na neki način isto ometanje, valjda...
ALISON P.O.V.
Harry: Ne približavaj mi se!
Naglo sam stala i upitno ga pogledala. Što mu se dogodlio? Ponaša se kao da ga je netko premlatio. Mislim, ja jesam ali to je bilo davno :/
Ja: Harry što se dogodilo?
Harry: Ništa.
Brzo se ustao s poda i krenuo prema vratima, grubo me odgurnuo i izjurio van. Pokušala sam ići za njim ali ušao je u auto i otišao, skoro me lupio s autom. O.o Niall je zamnom izašao van i stao je do mene dok sam gledala kako Harry nestaje u prometu.
Niall: Što se dogodilo?
Ja: Ne znam.
Niall: Uzeo mi je auto.
Ja: Jebeš auto! Čovijek ima ozbiljni problem a tebe zanima auto?!
Niall: To je Range Rover, nije to bilo kakav auto.
Ja: Ti imaš ozbiljnih problema u glavi!
Okrenula sam se i otišla pješice kući. Nemogu vjerovati da je njemu stalo samo do auta. Harryju se nešto dogodilo, vidjela sam to u njegovom glasu i očima.
(...)
Ja: Doma sam!
Vikala sam na ulazu u stan ali nitko mi nije odgovarao. Ili ih nema doma ili svi spavaju O.o Zatvorila sam vrata i ušla u svoju sobu da ostavim stvari. Čula sam kako je netko brzo pretrčao iza mene i pobjegao van. Lopov! Išla sam za njim ali pobjegao je. Vratila sam se u stan i pregledala da nešto nije uzeo, nije ništa uzeo ali je nešto ostavio. Na podu u mojoj sobi bila je jedna naušnica (mala lubanja s zvjezdicama), nije moja, ja takve ne nosim ali predpostavljam da znam od koga je, Megan. To su joj bile najdraže naušnice i nosila ih je one noći kad je ubijena, kako Harry kaže, "ubijena". Uzela sam mobitel u ruku da nazovem nekoga ali mi je došla poruka.
"Nemoraš pregledavati, ništa ne nedoataje. Vjerujem da imaš nešto moje. --A."
Opet ovaj netko. Fakat ga mrzim! Prvo mi ubije prijateljicu pa mi još i provaljuje u stan. Ček malo, jel taj "A" misli na tu naušnicu? Kako je to njegovo kad je to od megan?
Xxx P.O.V.
Ja: Opet su me skoro ulovili.
Abby: Rekla sam ti da prestsneš riskirati.
Ja: Zabavno je provocirati ih.
Abby: Daj se prestani zajebavati s tim. Ovo je ozbiljna stvar! Ako te otkriju nećeš moći više radit što ti je volja i jesti što želiš!
Ja: Dobro znaš koje su moje moći, nemogu mi ništa.
Abby: Ipak moraš malo pripazit! Ne približavaj im se više!
Ja: A ti možeš slat te usrane poruke?!
Abby: Nije isto!
Ja: Isto je!
Abby: Prestani, naporna si! Kako sam te stvorila tako te mogu i uništiti! Imaj bar malo zahvalnosti prema meni.
Ja: Aha... Kučka se spetljala s čupavcem.
Abby: Pusti sad njih. Jel imaš slike?
Ja: Neću ih pustit a te tvoje usrane slike su tu!
Abby: Dobro.
Ja: Kako da uništim čupavca i kučku?
Abby: To nebi trebao bit tvoj problem.
Ja: Ali je! Ne želim kučku blizu njega!
Abby: Saberi se! Ti nikad više nećeš bit kao prije, nemožeš trčat više za dečkima kao prije! Mi smo stvoreni da ubijamo a ne da stvaramo!
Ja: Neću dopustit pederu i kučketini da budu sretni!
Abby: A osim toga još nisu zajedno.
Ja: Imala sam viziju. Uskoro će se zbližiti ali ja to moram spriječiti.
HARRY P.O.V.
Otišao sam u onu kolibu, tamo imam mira da promislim o svemu dok pospremam te slike. Ušao sam unutra i zaprepašteno stajao na vratima dok sam pogledom tražio bar jednu sliku. Sve slike koje su bile ovje, nema ih, nestale su. Tko ih je ukrao? Samo Alison zna za to mjesto, ne vjerujem da je ona to napravila. Otišao sam natrag u auto i brzo vozio do njezonog stana. Brzinom munje sam se penjao stepenicama i naglo pokucao na vrata. Vrata mi je otvorila predivna plavuša predivnih sivo-plavih očiju.
Alison: Jesi dobro?
Ja: Neznam.
Gledao sam u njezine predivne oči. Kvragu Harry, prestani buljiti! Pomislit će da sam prolupao.
Alison: Nešto si trebao?
Malo sam se streso i pogledao kratko u pod pa opet u nju.
Ja: Slike su nestale.
Alison: Kakve slike?
Ja: Megan.
Pogledala je u stranu kao da razmišla, da ju nije briga. A zapravo nije ni mene briga. :/
Ja: Oprosti zbog ovog danas.
Alison: Ništa. Što je bilo?
Ja: Ništa posebno. Mogu ući?
Alison: Umm... valjda. Uđi.
Pokazala je rukom da uđem i malo zatvorila je vrata zamnom.
Hvala sto citatee :) volim vas ♥
U ovom nastavku sam vam malo ubacila kako "A" prica s nekim :3 mislim da je logicno s kim prica :)
Posvete...
Wixa42
Matea_1D4ever
YouBrokeMyHeartHazza
marinastyles1101
HappyBM
Hvala na predivnim komentarima ♥
Ako vam nesto nije jasno slobodno mi se javite u box ;)
Pisite svoja iskrena misljenja i citajte ♥
Oprostite na greskicama :*
Btw... kako vam se svida nova slika za pricu?
YOU ARE READING
Save me
FanfictionJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...