"Demoni"
"Vještice"
"Vampiri"
"Vukodlaci"
"Duhovi"
"Sotona"
Pojmovi koji mi nisu jasni... sve su to uglavnom besmrtna bića. Sigurna sam da su Megan i Niall nešto od navedenog. Ali kako ću otkriti?
Iz dana u dan je sve više žrtava po cijelom svijetu i mislim da znam tko ubija sve te nevine ljude...
Isušeni, razderani, polomljeni... to su opisi kojim se policija služi da opiše žrtve. No nitko nije niti pomislio da je to utjecaj nečega nadprirodnog, nadljudskog... nećeg novog.
Onaj dnevnik je star par stotina godina ali opisuje dovoljno... bijes, ljutnja, osveta, želja za osvajanjem svijeta... ti monstrumi žele obuzeti svijet ali nešto ih zaustavlja. Tu dolazi na red moja ogrlica. Ta ogrlica ima nakakvu moć, ne dopušta im da se razmnožavaju.
Vampiri? Ne. Vukodlaci? Ne. Vještice? Ne. Demoni? Možda.
Ja sam probila onaj komad drva kroz prsa Megan ali ona je jos ziva... znaci da nije vampir niti vukodlak a nije niti vještica. A demone se moze ubiti samo na jedan način... vještica mora moć ogrlice prenjeti na čovijeka čiju će krv demon popiti a zatim zauvijek postati prah... ako na taj način ubijem izvornog, svi umiru za njim.
Hah... ako ih hoću ubiti moram naći vješticu, i nemam ideje gdje ću ju naći. I moram naći izvornog demona.
Harry: Donesi onu ogrlicu.
Otišla sam u sobu i uzela jednu od kutija na mom ormaru. Uzela sam ogrlicu i donesla Harryju koji je čitao onu veliku knjigu.
Harry: Na ovoj slici je ova ogrlica i ti su zapisane čarolije koje se trebaju izvesti za sve ovo. Treba nam vještica... gdje da ju nađemo?
Ja: Pokusat ću nesto napraviti... mora pisati nešto o tome u toj knjizi.
Nastavio je čitati a ja sam otišla po još kave, nismo ni sekunde spavali od onog trenutka. Tek je prošlo par sati i još uvijek se ništa nije dogodilo. Nisam dobivala nikakve poruke, pre mirno je.
Netko je pokucao a ja sam pogledala u Bellu pa u Harryja.
Bella se ustala i krenula je pokalo prema vratima.
Ja: Nemoj. *tiho sam rekla* Otići će.
Xx: Mogu čuti kako dišete unutra, otvorite vrata.
Bella: Sven?
Naglo je otvorila vrata i Harry i ja smo brzo došli do vrata. Sven je stajao ispred vrata s Lucasom u naručju.
Sven: Nemam puno vremena.
Ušao je i stavio Lucasa na kauč, bio je u nasvjesti.
Ja: Sven?!
Bella i ja smo ga brzo zagrlile ali on nas je ubrzo odmaknuo od sebe.
Sven: Nemamo vremena za grljenje. Lucasu je potrebna pomoć, dovest ću vam vješticu i sve što vam je potrebno da ih uništite.
Ja: Što mu se dogodilo?
Sven: Demon ga je ugrizao.
Ja: A što se tebi dogodilo?
Sven: Ništa. Oni misle da sam na njihovoj strani ali nisam, zato morate bit brzi jer neznaju da sam pobjegao s njim. Ako mu ne pomognete uskoro umrijet će.
Krenuo je prema vratima.
Ja: Čekaj! *okrenuo se* Kako da mu pomognemo?
Sven: Piše u toj knjizi.
YOU ARE READING
Save me
Hayran KurguJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...