LUCAS P.O.V.
Čuo sam da je Alison otvorila vrata ali ništa više.
Ja: Alison? Tko je to?
Nitko mi ne odgovara, zašto? Ustao sam i izašao it sobe da vidim što se dogodilo. Kada sam došao do ulaznih vrata Ali je ležala na podu a vrata su bila otvorena. Zatvorio sam vrata i odnjeo ju do kauča.
Ja: Što se dogodilo? Alison? Alison?!
Ne reagira na moje riječi. Tko je bio ono na vratima? Polako se budi, nešto mumlja ali ju ništa ne razumijem.
Ja: Alison, jesi li dobro? Što se dogodlio?
Alison: M... Meg... *nije mogla izgovorit riječ do kraja*
Ja: Megan?
Držala je oči širom otvorene i bila je bljeda kao da je vidla duha.
Ja: Što je bilo?
Alison: Megan. Bila je tu.
Ja: Nemoguće. Megan je mrtva, sigurno si vidjela nekog sličnog njoj.
Alison: Ne, to je bila ona!
Počela je paničariti i brzo je dotrčala do vratiju i otvorila ih.
Ja: Nema nikoga vani.
Alison: Lucas, oboje smo čuli zvono! Netko je bio na vratima i to je bila Megan! *vikala je*
Ja: Megan je mrtva, pokopali su ju. Sigurno ti se učinilo.
Alison: Nije!!! Prestani! Vidjela sam ju! Megan je živa!
Ja: Ne pričaj gluposti. Bili smo na sprovodu. Odi se odmoriti, u šoku si. Alison: Ne!
Uzela je svoju jaknu i odjurila van. Pokušao sam ju sustići ali pobjegla je.
ALISON P.O.V.
Sto posto sam sigurna da je to bila Megan! Nisam vidjela duha, niti zombija. To je bila živa Megan! Izjurila sam iz stana, moram ju naći. Hodala sam kao neki luđak po gradu i pitala sve ljude jesu li ju vidjeli. Počinjem vjerovati onome što je Lucas rekao. Možda mi se stvarno učinilo. Možda mi samo jako nedostaje Megan pa haluciniram.
(...)
Hodala sam jos neko vrijeme po gradu, vjerojatno su svi mislili da sam neka luđakinja jer sam izašla iz stana u papučama. :/
Nisam imala više gdje otići pa sam se uputila prema groblju. Hodala sam kroz redove punih mrtvaca, mrzim groblje. Oko Meganinog groba je bilo puno policajaca, novinara i nekih ljudi koji su gledali što se dogodilo. Brzo sam dotrčala do tamo i pokušala od nekog saznati što se dogodilo. Grob je bio odkopan i otvoren. Već me pomalo strah, što ako su Megan zakopali živu, ali nebi se sama mogla izvuč iz ovoga. Onaj "A" je spominjao neko iznenađenje, on ima veze s tim.
Ja: Jel mi može netko reći što se ovdje dogodlio?! *zaderala sam se i svi su blenuli u mene*
Policajac: Stišajte se.
Ja: Kada mi kažete što se dogodilo!
Policajac je zakolutao očima i odveo me na stranu, da možemo u miru razgovarati.
Policajac: Tko ste vi?
Ja: Alison DiLaurentis, bila sam njezina prijateljica. *pokazala sam na grob*
Policajac: Dobro. Jutros je netko anonimno prijavio da je grob odkopan i da nema tijela. Netko je ukrao tijelo od Megan. Žao mi je.
Oči su mi se nasuzile u tom trenutku, nemogu vjerovati da je netko u stanju napraviti tako nešto. To je napravio onaj manijak "A"! Ubit ću tog bolesnog kretena kad ga nađem.
Okrenula sam se i krenula prema doma. Mobitel mi je zavibrirao, pogledala sam i otvorila poruku.
"Surprise. Kiss :* --A."
Znala sam!
Evo nastavka :D volim vas, svi koji citaju su najbolji ljudi na svijetu ♥
Hvala svima sto citaju a posebno onima koji su komentirali... iduci nastavak ce bit posvecen onome tko napise komentar :) zapravo svima koji napisu komentar :D
Oprostite na greskicama ;)
YOU ARE READING
Save me
FanfictionJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...