ALISON P.O.V.
Kao mrtvac sam se odvukla u školu, tako mi se neda biti na nastavi...
Idem na krov. Ne! Nesmijem, ako odem tamo sigurno ću Harryja srest jer je on stalno tamo. Ostat ću bar na prvom satu da pokušam malo odvući misli od njega.
(...)
Usred sata mi je došla poruka, pogledala sam ko je, i naravno, Harry.
"Dođi na krov ;)"
Ne želim mu odgovoriti, ne želim ga vidjeti danas. Zašto sam ga pustila da mi se približi? Ide mi na živce to što mi je on "prijatelj".
Nakon duuuugih
sto godina na ovom satu naponon je zvonilo. Izašla sam van iz učionice i odma me Lucas zaustavio i povukao na stranu.
Ja: Što trebaš?
Lucas: Dobro sam, hvala na pitanju. *rekao je sarkastično* Što se dogodilo s tobom? Zašto nas izbjegavaš stalno?
Ja: Ja sam mislila da vi mene izbjagavate.
Lucas: Nikad te nije nitko od nas izbjegavao. Što se dogodilo sa starom Alison? Stalno si namrgođena, ljuta... *zastao je* i izgledaš usamljeno.
Ja: Neznam. Samo me pusti na miru, svi me pustite na miru.
Okrenula sam se i otišla do wc-a.
Suze su krenule same od sebe. Sve je tako smotano a neznam ni što. Što se dešava oko mene? Megan, Harry, Lucas, Sven, Bella... Nekako sam totalno izgubljena među tim svim ljudima.
(...)
Došla sam napokon doma, u zadnje vrijeme sam stalno sama doma. Krenula sam prema sobi da se bacim na krevet, dosadno mi je :/ ali je netko pozvonio i otišla sam do vrata i otvorila.
Ja: Megan?
Otvorila sam širom oči i naslonila se na vrata da ne padnem...
Megan: Molim te, nemoj vrištati.
Primila me pod ruku i pomogla da dođem do kauča, zatvorila je vrata i odjurila u kuhinju meni po čašu vode. Sjela se do mene i dala mi vodu.
Ja: Megan? Kako?
Megan: Nemam vremena objašnjavati, samo sam ti došla reći da se makneš od Harrya.
Ja: Nejdeš nigdje! Ostaješ ovdje dok mi ne objasniš što se dešava!
Megan: Nesmiješ nikome reći da sam bila tu. Molim te.
Ja: Uredu, ali... Megan ti nisi mrtva?
Megan: Izgledam li ti mrtvo?
Ja: Ne.
Megan: Gle, nemam puno vremena. Nitko nesmije znati da sam bila ovdje. Samo sam te htjela pitati nešto.
Ja: Pitaj.
Megan: Jesi li ti zaljubljena u Harryja?
Ja: Umm... ne, valjda. Ne.
Megan: Molim te, makni se od njega prije nego postane pre kasno, on nije dobar kao što izgleda. Možete oboje nastradati ako budete bili pre bliski. Makni se od njega.
Ja: Zašto?
Megan: On te promjenio, ponašaš se kao totalna luzerica. Kad si se zadnji puta posvađala s nekim? Kad si zadnji put ozbiljno pričala s Lucasom?
Odjedamput sam se probudila u sobi, nekoj nepoznatoj. Protrljala sam oči i pogledala po sobi, nema nikoga. Kakva je to soba? Pokušala sam se ustati ali na moje ruke su bile priljepljene nekakve cjevčice...
YOU ARE READING
Save me
FanfictionJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...