Roses are red
Violets are blue
If you try to hide
I will find you
Out of a milion
I'm stalking you
You better watch out
I'm right next to you
Uletio sam brzo u Niallovu sobu i pogledao okolo. Kako je nestao?
Prozor je bio otvoren i hladni povjetarac je pomicao zavjese. Dotrčao sam do prozora nebi li ga vidio kako mrtav leži na ulici ali ne, nama nikoga...
Nešto čudno se ovdje dogodilo.
ALISON P.O.V.
Ležim u Harryjevom krevetu i tresem se. Neznam što bi bilo da se Harry nije pojavio.
Sama sam u sobi i užasno se bojim. Nešto sam čula da je lupilo po prozoru i brzo sam pogledala. Vidjela sam Nialla kako u ruci drži krvavi nož i smije se. Zavrištala sam i pokrila se pokrivačem po glavi. Ubrzo je netko ušao u sobu a ja sam maknula pokrivač s glave, Harry.
Harry: Jesi dobro? Što se dogodilo?
Ja: Vi-vidjela sam ga.
Glas mi je drhtio i mucala sam. Nisam nisam mogla doći do daha od suza.
Harry: Nema ga. Ne brini se. Ja sam tu i uvijek ću biti. Zauvijek ću te čuvati od svakoga tko ti želi nauditi. Neću nikad nikome dopustiti da ti nešto napravi!
Zagrlila sam ga i počela plakati. Zašto se to baš meni moralo dogoditi, što sam ja Niallu krivo napravila?
Nikad nebi rekla da je ovakav :'(
Xxx P.O.V.
Ja: Jesi ti normalan? Sad si ih još više spojio? Trebao si ih razdvojiti, ubiti kučku! Zapravo, imao si izbor... ili ju ubiti ili ju promjeniti, da bude kao mi.
Xx: Nisam ja kriv što se onaj kreten našao tamo kad nije trebao. A osim toga, tko si ti da te ja moram slušati?! Stariji sam 130 godina od tebe a ti si tek došla. Ja sam još uvijek najjači demon ovdje!
HARRY P.O.V.
Zagrlila me i plakala još neko vrijeme. Sve ovo mi je toliko čudno ii... čudno. Neznam ni kako da opišem sve što se dogodilo, nemogu ni zamislit kako je tek njoj. Jadna, u šoku je... sva prestrašena i uplakana.
Ono što sam joj rekao, istina je. Neću nikome dopustiti da ju povrijedi! Bit ću njezin prijatelj, brat, čuvar... sve što treba da ju zaštitim. Sve ću napraviti za nju, i život ću dati samo da bi nju spasio!
Oprostite sto je malo kraci nastavak, nisam znala sto da vise napisem...
Otkrila sam neke sitnice u ovom djelu :3 makar sam ja stavila Xxx sigurna sam da znate o kome se radi :)
Posvete:
TijanaZ_Horan
Aleksa_Kostic
Matea_1D4ever
Wixa42
YouBrokeMyHeartHazza
Lea_Styles69
Hvala na ljepim komentarima i nadam se da cete nastavit komentirati ♥♥
Oprostite na greskicama :)
Volim vass ;) ♥♡♥♡♥
YOU ARE READING
Save me
FanfictionJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...