Ja: Neću ići s tobom nigdje!
Harry: Ma daaj... Neću te pojesti.
Ja: Ne! Gubi se van iz stana! *zavibrirao mi je mobitel*
Harry: Došla ti je poruka.
Ja: Nije me briga! Ja nejdem nigdje s tobom!
Opet je mobitel zavibrirao i onda mi je već puko film i pogledala sam što je.
"Idi s njim, možda će ti se svidjeti. --A."
"Ne muči ga, kreni! Nemam ja vremena na bacanje. --A."
Opet to govno -.- Šta on ima s Haroldom?
Harry: Što je bilo?
Ja: Ništa.
"KRENI! Ili bi radije da uzmem tvoje prijatelje. --A."
Shit! Uopče ga se ne bojim al mi ide na živce! Ughh...
Ja: Ajde idemo... -.-
Harry: Yes!
Ja: Šuti i ne diraj me, jel ti jasno?!
Harry: Na zapovjed, babe.
Ja: Ne zovi me tako, Harold.
Harry: Oke oke. Idemo.
Ja: Ako me samo pipneš moje koljeno će ti završit u jajima a ne u nosu kao prošli put!
Harry: Uh, tresu mi se gače.
Ja: Ne provociraj majmune!
Uhvatio me za ruku i vukao prema svojem autu, Range Rover.
Ja: Ako ništa drugo bar voziš dobar auto.
Harry: Nije moj.
Ja: Ukrao si ga?
Harry: Ne! Posudio. *lagano se nasmijao*
Ja: Znači ukrao si ga.
Zakolutala sam očima i sjela na suvozačko mjesto. On je isto sjeo u auto i krenuli smo.
(...)
Ja: Kad ćemo više stić??
Harry: Isto to si me pitala prije dvije minute.
Ja: A ti mi nisi odgovorio...
Harry: Uskoro.
Ja: Gdje me vodiš?
Harry: Na jedno mjesto, želim ti nešto pokazati.
Ja: Što?
Harry: Nešto. Strpi se.
Zakolutala sam očima i nastavila gledati sastrane kroz prozor. Nakon pet minuta smo stali negdje blizu nekakve šume. Izašli smo iz auta i gledala sam oko sebe, ovdje usred ničega on meni oče nešto pokazati. -.-
Ja: Što je ovo?
Harry: Dođi zamnom.
Povukao me za ruku i vodio kroz šumu do nekakve kolibe. Cijelim putom je nešto pjevao, ovaj majmun mi užasno ide na živce.
Harry: I know you've never loved
The sound of your voice on tape
You never want
To know how much you weigh
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to me
I won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true
It's you,
It's you they add up to
I'm in love with you
And all these little things.
Ja: Prestani.
Harry: Što?
Ja: Pjevati tupane.
Harry: Sviđa ti se?
Ja: Ne!
A zapravo mi se i sviđa kako pjeva, taj ljepi hrapavi glasić i savršene note... Ma šta ja to pričam LOL haha on je najgori pjevač kojeg sam ikad vidla. Ma nije tako loš. Ughh.... daj se odluči više.
Došli smo do ulaznih vrata od kolibe, ja sam stajala iza njega.
Ja: Jel ćeš me ubit sad ovdje?
Harry: Ne, rekao sam da ti hoću nešto pokazati.
Ja: Pokazat ćeš mi kako ćeš se objesiti?
Harry: Ne, zašto si takva.
Ja: Takva sam kakva jesam, pomiri se s tim.
Ušli smo unutra a ja sam sumljivo gledala okolo po prostoriji. Sve je bilo puno nekakvih slika, kad sam malo bolje pogledala to je sve bila Megan na slikama.
Ja: Ti si nju uhodio?
Harry: Ne, to sam slikao samo te večeri kad su ju ubili, zapravo više nisam siguran da je mrtva.
Ja: Harry šta je tebi? Pokopali su ju!
Harry: Netko je "ukrao" tijelo. *stavio je s prstima navodnike*
Razgledavala sam slike.
Harry: One večeri, htjeo sam vas malo uplašiti ali nisam bio siguran gdje se nalazite. Sreo sam Lucasa i on mi je objasnio gdje je koliba. Kad sam došao dovoljno blizu vidio sam da Megan viče na nekoga ali mi nije bilo jasno na koga. Ja sam cijelo vrijeme slikao i odjedamput ju je neka crna sjena povukla u mrak. Pokušao sam ići za njima ali ta crna sjena je bila pre brza. Kasnije sam ju tražio po šumi i našao sam ju kako leži na tlu sva puna krvi a nigdje nikakve rane. Pomogao sam joj da se digne i da dođe do kolibe, pokucao sam i pobjegao zato da nebi mislili da sam joj ja nešto napravio.
Ja: Zašto si sve to slikao?
Harry: A neznam, nisam znao što bi drugo radio a vidio sam da nešto nije u redu.
Ja: To je sve što si mi trebao reći? Jezovo je ovdje.
Harry: Ima još nešto.
Ja: Pucaj.
Harry: Onaj dan kad je netko ukrao Megan iz groba, ja sam to prijavio.
Ja: Dobro, i kaj bi ja sad trebala? Da nisi ti prijavio neko drugi bi. Zašto mi sad sve ovo govoriš? Ja samo želim zaboraviti na to.
Harry: Saslušaj me do kraja. U ranu zoru sam išao na groblje, da me nitko ne vidi. Htjeo sam ostaviti crvenu ružu na njezinom grobu ali iz daljine sam vidio onu istu crnu sjenu kako otkopava grob. Sakrio sam se iza jednog drva i pratio što se dešava, usput sam i slikao. Ta sjena je pomogla Megan da ustane iz groba i negdje ju je odveo. Megan je hodala, malo kao da je pijana ali je hodala uz pomoč te sjene.
Oke, ostala sam bez teksta. Neznam dal da vjerujem u ovo ili ne. Jedan dio mene govori da je ta prića totalno glupa a drugi dio govori da ima smisla.
Evo napokon sam napisala do kraja nastavak :D nadam se da vam se sviđa :3
Necu bit dosadna sad... oprostite na greskicama...
Vote & comment! Volim vass!!!
Aha... posvete:
marinastyles1101
Matea_1D4ever
Wixa42
HappyBM
Maya_Directioner_69
Hvala na predivnim komentarimaa ♥ volim ja sve koji citaju ali vas posebno volim :*** nadam se da vam se svida ovaj nastavak
Uskoro pocinje akcija! <3
YOU ARE READING
Save me
FanfictionJoš jedna ljubavna priča? Ne! Puno pitanja, tajni, ubojstva... Hoće li se tu naći koja ljubavna iskra? Likovi: Alison (Sasha Pieterse) Bella (Lucy Hale) Megan (Megan Fox) Sven (Taylor Lautner) Lucas (Austin Mahone) Harry (Harry Styles) i ost...