10

3.3K 302 18
                                    

[Newt]
Może jestem chory psychicznie, może zakochany w swoim przyjacielu, albo i to, i to, ale Thomas na pewno zakochał się w Rose ! Nie mogę znieść patrzenia na ich przyjaźń. Mam tego dość. Nie raz chcę postąpić jak Emma, ale wolę nie zniżać się do jej poziomu. Został tylko miesiąc do końca roku szkolnego. Ta kobieta wreszcie się od nas odwali.
-Newt, żyjesz ?- przeszkodziła mi ta jędza- Rose. Wdech, wydech. Wdech, wydech. Uspokoiłem się.
-Tak, zrobiło mi się słabo- odpowiedziałem przez zaciśnięte zęby. Czy ona serio musiała wracać z nami do domów ? Błagałem w duchu żeby Thomas wreszcie ją wygonił z naszego życia, niemożliwe, ale zawsze warto mieć nadzieje. Byłem cholernie zazdrosny o przyjaciela.
-Słuchaj Tommy coś mi się przypomniało. Obiecałem mamie, że dziś wrócę szybciej do domu- wymyśliłem. Thomas trochę się skwasił, ale pokiwał głową w geście pozwolenia na odejście. Pobiegłem w stronę domu. Oczywiście nikogo nie było, mam pracuje do 19, a tata... No właśnie. Nie mogłem czekać, aż Thomas umówi się z Rose, musiałem działać.
---------------*---------
Mój przyjaciel czekał na mnie osamotniony na tyłach szkoły. Wysłałem mu wczoraj wieczorem wiadomość, żeby był tam o 6:00. Zauważyłem go i pomachałem na przywitanie. Cały się trzęsłem. Miałem mu wyznać, że jestem gejem. Zakochałem się w nim. Kurde, to dziwne. I krępujące. Myślałem, że zaraz zwymiotuję ze stresu.
-Dobra, stary. Dawaj- powiedział Thomas zaspanym głosem. Zastanawiałem się przez chwilę jak mam to powiedzieć. Znów musiałem opanować stres. Wdech i wydech. Znacznie lepiej.
-Wszystko gra ?- zapytał mój przyjaciel podejrzliwie.
-Thomas... Bo... Ja myślę, że... Że mi się podobasz- wydusiłem to z siebie. Chłopak zaczął się śmiać.
-Sorry Newt, żart ci się nie udał- zaśmiał się. Wziął to za żart. To dobrze, prawda ? Mimo wszystko poczułem się zraniony. Uśmiechnąłem się blado w odpowiedzi. Po prostu koszmar. Myślałem, że zapadnę się pod ziemię.
--------------*-----------
I znów przepraszam, że taki krótki :p Następnym razem postaram się dłuższy :) Do następnego :*

Always | NewtmasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz