[Newt]
Nie pamiętam gdzie była Ana. Może została w szpitalu, albo odebrali ją wcześniej jacyś znajomi. Może nie było to specjalnie uprzejme z mojej strony, ale byłem zbyt zajęty gapieniem się jak wariat na Tommy'ego. Dziś moja mama miała nocną zmianę i poprosiła mojego wybranka, żeby mnie 'popilnował'. Szczerze mówiąc, byłem jej wdzięczny, jak nigdy. Noc z moim chłopakiem. Wreszcie. Zaprowadziłem mojego opiekuna do pokoju, oczywiście on znał do niego drogę, jak nikt inny, ale chciałem być kulturalny, to źle ? Otworzyłem drzwi. Mój pokój w ogóle się nie zmienił. Wszystkie meble były zamknięte, zasłony pokazywały zachód słońca i dom mojego chłopaka. Zasłoniłem je. Poczułem czyjś oddech na karku. Przez moje ciało przebiegły przyjemne dreszcze. Tommy odwrócił mnie przodem do siebie. Zaczął mnie delikatnie całować, opadł ze mną na łóżko. Oderwałem się od niego, po jakichś pięciu minutach.
-Muszę iść pod prysznic, skarbie- oświadczyłem wyciągając piżamę z czeluści pościeli.
-Idę z tobą- powiedział stanowczo Thomas. Uśmiechnąłem się lekko i wyciągnąłem zapasową piżamę z szafy. Rzuciłem nią w bruneta i pobiegłem do łazienki, zamykając się na klucz. Zachichotałem.
-Nie tym razem- usłyszałem ciche westchnienie Thomasa. Gorący prysznic, to mój ulubiony rytuał przejściem do kolejnego- spania. Wyszedłem na ręcznik położony na zimnej posadzce. Potarłem ręcznikiem mokre włosy i ubrałem się w nocny strój, w tych czasach, zwanym- piżamą. Starannie umyłem zęby i rozczesaniem burzę włosów, na mojej głowie. Wyszedłem z łazienki mówiąc: ta dam i wymachując rękami, brakowało tylko śpiewów aniołów. Olśniewająca istota, siedząca na moim łóżku, zaśmiała się słodko i weszła do łazienki. Akurat rozścielałem łóżko i zgasiłem światło, gdy chłopak wyszedł. W tym samym czasie wskoczyliśmy do łóżka. Ułożyliśmy się wygodnie, co znaczy, że obydwoje się obejmowaliśmy. Po tylu chwilach mogliśmy nocować w jednym łóżku. Mam nadzieję, że nie skończy się to moją ciążą (Haha, nie śmieszne).
--------------------*------------------
Taaak udało mi się dziś wstawić. Wreszcie mogę się wyspać *_* Dobranoc i do następnego skarby :*
Ps. Dziękuję za 1,5 K wyświetleń <3
CZYTASZ
Always | Newtmas
FanfictionOpowieść o chłopcach, którzy są przyjaciółmi od przyjazdu jednego z nich do Londynu. Starszy bohater- Newt, chodzi z młodszą siostrą Thomasa- Emmą. Chłopak jest strasznie zazdrosny o siostrę. Jeżeli chcecie się dowiedzieć , jak potoczą się ich losy...