От гледната точка на Теса:
-Моля ви,нека остана.Няма да преча.Бебето също.-умолявах хазяйката си с насълзени очи.
-Не.-студено каза тя.Как може да е толкова коравосърдечна тази жена.Ето защо няма семейство и никой не я понася.
-Но.....-прекъсна ме.
-Слушай малка к***о,ако си беше стояла на задника и само да учиш нямаше сега да си затънала до гуша в помия.Аз съм порядъчна жена и никога няма да позволя с такъв позор да
свързват моето име ,ясно?-развика ми се.-Като се роди детето да те няма!-каза най-бездушно.Аз не знаех на кой свят се намирам.Искаше ми се Крис да беше тук.Да ме защити или утеши,но той още не знаеше ,че съм бременна.Трябваше да му кажа.Но сега имах по-голям проблем.Тази усойница хазяйката г-жа Моник щеше да ме изхвърли.Тя беше едра ,дърта и много злобна жена.Само се месеше на хората в работите.Имаше руса боядидана в русо коса,което не и отива,очила ,а зад тях едни големи кафяви очи.Не мога да я понасям.
-Как е възможно да сте толкова зла?-попитах аз с отвращение.
-Не ме интересува за каква ме мислиш.Няма да търпя някъкви момински изцепки.
-Вие затова нямате деца и всички ви мислят за една мизерница.-извиквайки и без да се усетя какво говоря.Тя остана в първия момент безмълвна,но после видях гняв в очите и.
-Знаеш ли какво?-започна заплашително.-Утре да те няма.Ще се научиш на уважение миличка или ще си патиш.-и излезе от апартамента.Аз седнах на дивана,с който утре трябва да се разделя."Браво Теса.Можеше да си държиш езика зад зъбите."скастрих се наум.Трябваше да започна да събирам нещата си.Отидох в спалнята си и погледнах отражението си."Утре си тръгвам"казах си аз на собстеното отражение.Стоях и се гледах поне десет минути.Как се размазваше спиралата около сините ми очи.Как кестенявата ми коса се бе разпиляла.Погледнах към корема си.Още беше плосък ,тъй като не бях влязла във втория месец.Вдихнах розовия си потник и го погалих."Спокойно бебчо,ще се справим."пратих му сигнал,че всичко ще бъде наред.
Осъзнах,че няма смисъл да се бавя ,а да започна да си стягам багажа.Отворих гардероба си и извадих всичките си дрехи.Под леглото извадих един червен куфар и започнах да си редя дрехите вътре.Докато ги редях оставих един чифт черни дънки и една червена блуза с черна панделка на бюста за утре.Също оставих черни дантелени гащи както и черен сутиен.След стягането на багажа извадих две чанти за другите ми вещи.Книги ,неща който държах в нощните си шкафчета.В другата чанта сложих чаршафите си.Всички който си бях донесла от Монако бяха вътре,както и някои нови.Във втората чанта имаше достатъчно място за козметиката ми и затова я оставих отворена.Прибрах си лаптопа и реших да се оправям за лягане.Утре щях да ставам доста рано.Отидох в банята изкъпах се.Използвах козметиката си и след това я прибрах при чаршафите и кърпите.Сложих бялата кърпа дънковите къси панталонки,розовия потник и бельото ,който бяха на мен да се перат в пералнята ,която имаше и сушилня.След това си легнах,като преди това си включих телефона да се зарежда.
*****
Станах много рано и първата ми работа бе да отида и да изповръщам това което ядох миналата вечер.След това се изкъпах.Оправих се и започнах да прибирам всичко от кухнята си.Всички прибори,тенджери,тигани.Всичко в един кашон.След един час бях готова да напусна квартирата си.Започнах да изнасям всичко едно по едно.Така мина един час в изнасяне.Аз попринцип нямах много вещи.Когато си сложих куфара ,който бе последен в колата си, отидох да оставя ключа на г-жа Моник.Тя ми отвори след третото позвъняване.
-Какво?-каза троснато тя.
-Ключа.-и подадох ключа.
-Ти в този час ли реши да се изнасяш?-попита нахално тя.-Добре.Не ме интересува.Махай се.-и затвори вратата.Аз се обърнах и тръгнах към колата.Когато излязох слънцето се бе показало и стана много приятно,както винаги е било в края на септември.Качих се в черния си Шевролет и потеглих към дома на Крис."Как ли щеше да реагира? "този въпрос не ме оставяше през целия път.
Стигнах до дома на Крис.Той беше огромен.Крис беше син на семейство Вон.То бе едно от най-известните и богати семейства във Франция.Те винаги са били в каймака на обществото.Паркирах пред къщата и слязох.Предната врата беше електронна и затова се отваряше с копче.Натиснах го.Влязох и тръгнах към входната врата.Там обаче видях Крис с друга.Момиче което бе за неговата класа.Тя беше облечена в скъпа черно-бяла рокля със тъмни обувки.Имаше къса кестенява коса,по-тъмна от моята и кафяви очи.Стоях и ги гледах как се целуват и реших да прекъсна момента.
-Крис.-казах аз неуверено.-Какво става?-и двамата се обърнаха и ме погледнаха.
-Теса,какво правиш тук?-дойде към мен.
-Коя е тази?-попитах настойчиво.
-Защо си тук?-попита нервно.
-Бременна съм.-изтрелях.По лицето на Крис се изписа изненада.
-Как така?От кой?-попита неуверено.
-От теб.Ние сме заедно.Нали?-Крис се почеса.
-Виж Тес,знам,че е от мен.Аз обаче ще се женя за нея.-не можех да повярвам на думите му.Не можеше да говори серионо.Не можеше.-Не можеш ли да направиш аборт?-допълни след което го ударих.Той се изненада.
-Не.-извиках.
-Тогава си го гледай сама.Аз за това копеле не искам да поемам отговорност.-каза и се прибра заедно с момичето.
-Нещастник.-изиках през сълзи и паднах на земята.Със сигурност това беше един от най-лошите дни в живота ми.
YOU ARE READING
Позабременяла
RomanceТеса е обикновено момиче ,което учи за готвач в една от най-престижните академии във Франция.Тя си има гадже-Крис. Крис син на едно от най-богатите семейства в Париж.Един ден Теса му съобщава ,че е бременна.Тази новина уплашва Крис и той я изостав...