От гледната точка на Вероника:
Бях вече готова за срещата ми с Дийн.Тъкмо обувах жартиерите си ,които добавих към роклята си когато чух звънеца.
-Аз ще отворя.-чух гласа на Алис,която отиде да отвори.След малко се върна.-Рони,момчето пристигна.-само тя единствена ме наричаше Рони. Никога не съм го харесвала и затова всички ми викаха Вер или с пълното ми име.Един ден,когато бяхме в гимназията,се появи Алис и започна да ме нарича Рони.Дразнеше ме.В последствие,обаче ние станахме много добри приятелки.Имала съм много трудни моменти,но във всеки труден момент тя беше човекът,който ми помогна.Затова преглътнах,че ме нарича Рони.
-Идвам.-и тръгнах след нея.Тя си вървеше със същата грациозна походка ,за която и завиждах.Имаше дълга,нежна кестенява коса и кафяви очи. Беше висока и всичко, и стоеше добре,като тези неонови шорти ,и зеленикъв потник ,които носеше.
-Здрасти Вер.-изкара ме от мислите ми Дийн.На лицето ми заигра усмивка.
-Здравей.-и го прегърнах.Изведнъж се появи един голям букет бели цветя.-Ооо,благодаря ти.-поех ги.
-Харесват ли ти?-усмихна ми се той.
-Да.-и го целунах.Той отвърна.-Извинявай.-казах му засрамено.
-Няма за какво.-усмихна се.
-Хайде тръгвайте.-изгони ни Алис.Ние тръгнахме.
През целия път до ресторанта си говорехме за нашата обща приятелка Теса.Когато стихнахме ресторанта останах изумена.Той беше яхта.Да,правилно разбрахте яхта насред сушата.Той ми подаде ръка и аз я поех да влезем.Вътре беше страшно луксозно.Имаше маса на паубата.Един кръгъл диван с малка масичка.
-Всичко това е за нас.-извади ме от шока той.Обърнах се и го видях колко беше секси с този черен костюм без вратовръзка и бяла риза.
-Хайде.-казах и го дръпнах за ръката.
Срещата мина не добре,а просто перфектно.С Дийн имахме толкова общо и нито един път не стана въпрос за Теса.Стояхме няколко часа и след това ме изпрати.Алис вече си беше легнала и затова реших да не я будя.Определено щях да излеза пак с Дийн.
ESTÁS LEYENDO
Позабременяла
RomanceТеса е обикновено момиче ,което учи за готвач в една от най-престижните академии във Франция.Тя си има гадже-Крис. Крис син на едно от най-богатите семейства в Париж.Един ден Теса му съобщава ,че е бременна.Тази новина уплашва Крис и той я изостав...