Пътят

256 7 0
                                    


От гледната точка Вероника:
Мина една седмица откакто се случи това с Дийн.За мое съжаление той учеше реклама като мен и се засичахме често.Опитваше да ме заговори,но аз го подминавах.
Днес както винаги имахме общи лекции и сега стоях в коридора.Оставаше малко до лекцията ми.Изведнъж забелязах как всички се бяха събрали пред информационното табло. Отидох да видя какво става и забелязах обява за стаж в една от най-големите рекламни агенции в САЩ.
-Вер,запиши се.-чух един глас.
-Какво?-попитах и се обърнах.Видях,че пред мен е Алис.
-Ти правиш много хубави реклами.И си предпоследен семестър.Запиши се.-каза ми.
-Може.-казах замислено.
-Оф какво има да го мислиш.Тъкмо ще избягаш от Брадшол.-като чух това веднага реших.Отивам.Да стоя тук и да плача за онези двамата не си струваше.
-Права си.Хайде да отидем за документите.-казах. Алис ми се усмихна и тръгнахме към канцеларията.Отидохме бързо и взех документите си.Попълних ги и те ме помолиха за един предишен проект.Нямаше да е проблем защото за мой късмет носех един стар проект.Взех за да си помогна за новата ми работа.Дадох го и те ми казаха ,че след една седмица ще ми се обадят.
Мина едната седмица и бях една от одобрените и днес беше денят ,в който щях да отида в САЩ.Полетът ми беше следобед и сега си оправях багажа в стаята ми когато влезе Алис.
-Правилно постъпваш,
Рони-каза ми с усмивка.
-Знам.-и я прегърнах.
-Всичко ли си взе?-попита и погледна големия син куфар на леглото ми.
-Да.-казах и затворих куфара.Взех го и тръгнах към вратата.Сбогувах се с Алис и се качих в таксито,което Алис ми извика.След 45 минути бях на летището.Минах през всички проверки и вече чаках да обяват полета ми.Моят беше за Ню Йорк. Да,щях да видя любимият си град.Там беше и рекламната агенция.
-Полет 553490189 за Ню Йорк ще излети след
10 минути.Моля всички пътници да се отправят към вход 2.-каза информация.Това беше моят полет.Станах и си взех ръчния багаж и тръгнах към вход 2.Стигнах и дадох билета на проверяващия и влязох.След не много дълго излетях.

ПозабременялаWhere stories live. Discover now