От гледната точка на Теса:
Отидох в стаята на баба и я видях безжизнена.Тя си беше отишла.Докоснах я.Беше студена.
-Бабо.-заплаках и дядо се появи.Аз се завъртях към него и той разбра.
-Отишла си е ,нали?-попита той.
-Да.-казах.Той взе телефонът,който бе оставен на масата.Набра полицията и линейката.Проведе кратък разговор и затвори.
-Разчисти и приготви дрехи.До пет минути ще са тук.-каза ми ,а аз станах да търся дрехите с които ще бъде погребна.
След пет минути полицията и една катафалка дойдоха.
-Добър ден,обадили сте за смъртен случай.-каза един висок полицай с кестенява коса.
-Да.Влезте.-покани ги дядо и те влязоха.Влязоха в стаята и огледаха тялото на баба.
-Добре,няма насилие.-каза и аз се почувствах изключително неприятно."Как можеха да го кажат?"питах се наум.След малко дойде и линейка и я прегледаха.Издадоха и смъртен акт и взеха трупа.Ние двамата с дядо останахме сами.
-Слес погребението се връщаш в Париж!-заповяда ми.
-Но....-възпротивих се.Как ще се оправи тук?
-Няма ,но.Ще завършиш!
-Оф ,инат такъв.-скръстих ръце.Той се ухили.
-Е ,айде сега.Какво става с Дийн?-попита изведнъж.
-Не живея с него.Няма да му разбия сърцето.
-Изпускаш.-каза и излезе.Аз останах сама в стаята на баба.Дали не трябваше да дам шанс на Дийн?Това бе основният въпрос,който ме мъчеше.За да разбера извадих телефона си и го набрах,но никой не отговори.Явно не трябваше да го отхвърлям.
От гледната точка на Дийн:
Вероника бе невероятна.Срещаме се от три седмици и трябваше си призная,че с нея имаме много общо.Мечтаех за такова момиче.Теса ме отхвърли,но може би е било за добро.През последната седмица Вер се премести да живее при мен.Бързо свикнах с нея.
Бях си легнал на леглото вече в общата ни спалня когато чух гласа и.
-Мили,ела да закусиш.-извика и аз станах.Отворих вратата и видях моето любими сладкиши-мъфините.На лицето ми заигра усмивка.
-Ти си страхотна.-казах и седнах.
-Има и солени.-поднесе ги и след това се върна на барплота.Докато вървеше аз я огледах.Беше страшно секси с една от моите тениски ,която беше сива и тези черни прашки.Аз станах и бързо отидох при нея.Хванах я за кръста и потърках задника и в члена ми.Тя се усмихна.
-Лошо момче.-каза и ми наклони главата към врата и.
-Мхм.Искам да бъда наказан.-и я придърпах към стаята ни.
-Оо да.Просиш си го.-и ме целуна.Целия настръхнах.Вдигнах я като булка ,като не спирахме да се целуваме, и тръгнахме.Влязохме в стаята с вратата и паднахме на леглото.Бързо отстранихме дрехите си и започнахме да се търкаме.Аз започнах да целувам врата и да галя мястото и,а тя стенеше.Изведнъж чух телефонът да звъни.
-Не вдигай.-каза запъхтяно.
-Няма.-и слязох към зърната и.
STAI LEGGENDO
Позабременяла
Storie d'amoreТеса е обикновено момиче ,което учи за готвач в една от най-престижните академии във Франция.Тя си има гадже-Крис. Крис син на едно от най-богатите семейства в Париж.Един ден Теса му съобщава ,че е бременна.Тази новина уплашва Крис и той я изостав...