Годежът

240 8 0
                                    

От гледната точка на Теса:
След прегледа на Вер родителите на Дийн ни поканиха на вечеря.Тайно от Вероника ,Дийн ми сподели,че ще и направи предложение за брак.Сега бяхме аз и Дийн на центъра и чакахме неговият приятел.
-Здравейте.-поздрави едно много красиво момче.Той беше с кестенява коса и кафяви очи.Беше истински сладур.Не спрях да го гледам.Той го забеляза и се усмихна.
-Аз съм Алекс.-представи се.
-Теса.-отговорих срамежливо.Видях Дийн как се подсмихна.
-Да,после се зарибявайте.Хайде.-пришпори ни и Влязохме в един магазин.Вътре имаше много бижута най-вече пръстени.Избрахме един с голям диамант и си тръгнахме.
От гледната точка на Вероника:
Беше към 20:00 часа и аз и Теса се приготвяхме да отидем към дома на Брадшол.Аз бях облякла тъмносиня рокля от две части,а Тес беше с червена рокля
-Ще тръгваме ли мамче?-попита Тес.
-Да.-и излязохме.
Оставихме Филип при едно от момичетата и тръгнахме.Когато излязохме видяхме Алекс и Дийн.
-Скъпи.-извиках и се запътих към него.Той ме прегърна.
Като се отделихме видях Теса и Алекс да се целуват.
-Ама вие....-Погледнах ги ококорено.
-Все още не,но работим по въпроса.-отговори ми Теса.Аз бях много изненадана,но и щастлива.Отиваха си.
-Хайде,качвайте се.-подкани ни Дийн.Качихме се в колата и потеглихме.След 20 минути бяхме пред дома му.Когато Влязохме всички ни поздравиха за бебето.Вечерята започна.Теса се запозна с родителите на Алекс и те я харесаха.
Всичко беше прекрасно.
Изведнъж Дийн стана от мястото си.
-Днес ,на този ден съм събрал всички важни за мен хора.Днес разбрах ,че ще ставам баща и искам да го отбележа,но също така.-той ми подаде ръка и аз я поех .-Това е жената която обичам и винаги ще обичам,така че ....-той клекна на едно коляно и извади червена кутийка с красив диамантен пръстен.Започнах да дишам тежко.-Вероника Хайп ще се омъжиш ли за мен?

-ДА.-извиках без много да го мисля.Той сложи пръстена на средния ми пръст и се целунахме.Всички започнаха да викат горчиво и ръкопляскаха.

ПозабременялаWhere stories live. Discover now