От гледната точка на Вероника:
-Тес.-казах и усетих как ми се догади.Бързо отидох до тоалетната и повърнах.Какво става?
След като свърших видях как Теса ме гледа странно.-Какво си ме зяпнала?-заядох се.
-С Дийн заедно ли сте?-попита тя.Ядосах се.
-Какво ти пука?-извиках и.
-Искам да се съберете и съжалявам за това което се случи между нас ,Вер.-изръси с насълзени очи.-Моля те,прости ми.-умоляваше ме тя.
-Ти ми беше приятелка.Как можа?-разкрещях се.-Защо?-усетих парещите ми сълзи.
-Много съжалявам Вер,наистина.-разплака се.-Аз съм виновна.Не той.-честно казано думите и ме трогнаха.
-Прощавам ти ,Тес.-изръсих.-Нека пак да бъдем приятелки.-казах ,а тя ме погледна.После ме прегърна силно.
-Благодаря.-каза ми.Аз отвърнах на прегръдката и.-Впрочем откога повръщаш?-попита любопитно.Разделихме се и аз я погледнах недоумяващо.
-От няколко дена.Сутрин не пропускам.Защо?-попитах я учудено.Тя се усмихна.
-Може скоро да ставаш майка Вероника.-отвърна ми ,а аз се сепнах.Да ,определено имах симптоми на бременна.Ами ако съм бременна?Трябваше да разбера.
-Къде има аптека?-попита ме Теса.
-Отзад на кооперацията.-отвърнах.
-Отивам.-и излезе.Аз останах сама с бебето.Погледнах го.Колко беше пораснал.Имаше същите очи като тези на Теса,както и руси къдрици.Колко беше сладко да имаш бебе.Как ми се иска да имам едно от Дийн.
След няколко минути се върна Теса с теста .
-Този тест е много точен.Направи го.- и ми го подаде.Аз поех и тръгнах към тоалетната.Влязох и изпълних инструкциите описани на опаковката.Показа се една черта.След няколко секунди се показа и втората,което значеше ,че теста е положителен.Излязох с усмивка на лицето ми.
-Бременна съм.-казах на Теса усмихната.Тя се усмихна.
-Обади се на Дийн.-каза ми.
Извадих телефона си и Набрах Дийн.Той вдигна.
-Вер,къде си?Закъсняваш.-попита притеснено.
-Дийн ,имам новина.-казах с усмивка.
-Каква?-попита.
-Бременна съм.-изстрелях.
-Какво?-чух развълнуваният му глас.-Бременна? Сериозно?-попита развълнувано.
-Да и има човек,който иска да ти се извини.Ела в квартирата ми.-поканих го.
-Идвам веднага.-каза и затвори.
От гледната точка на Дийн:
Вер е бременна.Бях най-щастливия човек на земята.Как го исках това дете.
Метнах се бързо в колата и потеглих към квартирата на Вер.След известно време бях пред вратата на квартирата.Почуках.Вер отвори засмяна до уши.Аз я прегърнах силно.
-Вярно ли е?-попитах развеселено.
-Отиваме на гинеколог за да видим,но Тес ми препоръча теста.-чакай Тес?
-Тес?
-Да.-и се отдръпна.Там забелязах Теса.
-Дийн,искам да ти се извиня затова ,че ви разбих връзката.Съжалявам.Обичам ви като приятели и много съжалявам.-извини се .
-Няма нищо и аз съм виновен.-казах и.-Приятели?
-Да.-каза Вероника.-А сега да тръгваме към болницата.-и ние всички излязохме към болницата.
След известно време бяхме в болницата.Казах на татко ,че ще се забавим и му обясних всичко.Той ми каза задължително да му се обадим.Лекарите приеха Вер и взеха проби за изследвания.След известно време излязоха.
-Честито Г-це Хайп,Вие сте бременна.-каза лекарката.
-Така ли?-попита Вер.
-Да.Бременна сте във втората седмица.-каза лекарката.
Нямаше как да не съм най-щастливия човек на земята.Ще си имам бебе от жената,която обичам.Как да не си щастлив?
YOU ARE READING
Позабременяла
RomanceТеса е обикновено момиче ,което учи за готвач в една от най-престижните академии във Франция.Тя си има гадже-Крис. Крис син на едно от най-богатите семейства в Париж.Един ден Теса му съобщава ,че е бременна.Тази новина уплашва Крис и той я изостав...