Връщането в Монако

297 10 0
                                    

От гледната точка на Теса:
След целувката с Дийн,аз реших да напусна квартирата му.Не исках да му давам напразни надежди.Намерих си апартамент благодарение на Вероника и от няколко месеца насам живеех там.Първият ми семестър приключи и реших да си отида за малко в Монако,тъй като баба се влуши.
И ето днес когато трябваше да се върна в Монако.Вероника предложи да ме изпрати и сега я чаках пред жилищната сграда.Изведнъж се появи една червена кола.
-Тес.-отвори се прозореца и от него се показа Вероника.
-Здрасти.-и се качих,заедно с детето ми.Поставих Филип на задната седалка в столче предназначено за него.Погледнах го.След случката преди няколко месеца Крис не се беше обаждал.Разбрах,че се е оженил за Вивиана. Той вече не беше част от живота ми.Обърнах се и видях Вер да ме гледа.
-Какво има?-попитах.
-Нищо.-излъга и се обърна.Запали колата и потеглихме.Пътят мина в пълно мълчание.С Вер нямахме кой знае какво да си казваме,тъй като нейния живот беше много различен.Тя учеше реклама и не бяхме толкова близки.Когато обаче не ми обърна гръб като най-близките ми "приятели" бях щастлива.Тя беше добро момиче.
Стигнахме на летището и аз се сбогувах с Вероника и потеглих.
От гледната точка на Вероника:
Тес не бе най-близката приятелка,но ми беше приятно с нея.От както видях Дийн ,обаче всичко се промени.Защо Господ го е направил толкова красив?с тази мисъл си прехапах долната устна.Не исках да наранявам Тес,затова последните няколко месеца странях от нея,което тя не забеляза.Преди няколко дни разбрах,че Теса го е отхвърлила и затова реших да си пробвам късмета.Теса ми бе дала неговият номер и му се обадих.Той вдигна още първия път.
-Ало.-каза той леко сънено.
-Дийн.Здравей,Вероника е.Как си?-изстрелях.
-Добре съм ,ти?-попита в отговор.
-Добре.Ам......искаш ли да излезнеш с мен на вечеря ?-попитах притеснено.
-На среща ли ме каниш?-попита видимо любопитен.
-Да.-казах директно.
-Към колко да те взема?-това не го очаквах.
-Към седем пред нас.Ще ти пратя адреса.
-Добре.До после,че имам малко работа.
-До после.-и затворихме."Имах среща с Дийн.Тес,изпусна го."казах си .Не исках да злорадствам,но Дийн е страшно секси.Тес го отхвърли.Защо аз да не си опитам късмета.Все пак бяха само съквартиранти.Въпреки това изпитах лека вина.Знаех,че не са заедно,но пак можеше и да са.Не правех нищо лошо ,нали?Дали сбърках?Въпреки това една среща нищо няма да ми стане.
В следващия момент запалих колата и тръгнах към мола за нова рокля.
След половин час разглеждах магазините в мола и се спрях на една черна рокля с разкроена пола и голи рамене.Влязох в магазина и мерих.Хареса ми как ми стоеше и затова си я купих.След това си тръгнах.

ПозабременялаDove le storie prendono vita. Scoprilo ora