Обичам те ,но не мога

214 7 0
                                    

От гледната точка на Вероника:
Не знаех какво става.Дийн се беше появил в дома на моите шефове.Какво щях да правя сега?Щеше да има цирк.
-Какво търсиш тук?-попитах озадачено.
-Това е моят дом.-отвърна ми.Какво?Неговият дом? Ама,разбира се как не се сетих.Фамилията му е Брадшол.
-Значи това са родителите ти?-посочих г-н и г-жа Брадшол.
-Да.-потвърди.А аз си мислех,че ще избягам от него.Каква глупачка съм само.
-И сега какво?Искаш да ти простя ли?-развиках се.
-Вер,съжалявам.-започна.
-Съжалявал,той.Ха.-изсмях се.-Целуна я пред очите ми нещастнико.-усетих една сълза да се стича.Тръгнах към вратата.
-Вероника,знам ,че те боли.-заговори г-жа Брадшол.-Но го изслушай.-помоли ме.Не знаех дали ще мога,но тя имаше повече опит,а и се възхищавах.Обърнах се към Дийн.
-Нека говорим насаме.-заявих му твърдо.Той кимна.След това и двамата излязохме на двора.
-Вер,обичам те.Чувства към Теса нямам.-заяви ми.Една част от мен искаше да го целуне.-Прости ми.-и се приближи.Лицата ни бяха на милиметри едно от друго.Усетих неговия дъх,аромат.Устните ми искаха неговите върху моите.Той очевидно го разбра и разби устните си в моите.Аз отвърнах жадно.Исках го.Липсваше ми.Обичах го.
-Обичам те Вероника Хайп.-каза задъхано.Аз само вплетох ръце в косата му.Продължихме да се целуваме.Не исках да свършва.Изведнъж усетих как краката ми се отделят от земята.
-Не мога.-казах.Той се отдръпна.-Обичам те ,но не мога.Трябва ми време.-заявих и тръгнах тичайки.
-Вер.-не спрях.

ПозабременялаOù les histoires vivent. Découvrez maintenant