Buna ma cheama Rose Marie Moon, numale de "familie" il de la cea care m-a protejat inca de cand eram mica. Am 18 ani , 1.60 inaltime, parul lung si castaniu pana la fund, ochii sunt caprui-verzui si am cativa pistrui. Nu am nici o prietena sau ruda, doar pe luna o cunosc cea de pe cer care a avut grija de mine... poate pare ciudat dar eu o aud in fiecare noapte cand apare.
Nu imi place sa fiu in centrul atentiei , inchisa in mine si imi place sa port numai negru. Atat despre mine deocamdata... dar veti afla mai multe despre mine intre timp.Revenind
Sunt in padure si ca de obicei alerg orinde vreau, curand se insereaza asa ca ma voi opri undeva unde sa nu am de aface cu vreo haita. Ma opresc
intr-un luminis unde pot sa vad cum stelele isi fac aparitia.Cand vad ca una , defapt singura mea " prietena isi face aparitia Luna.
Ma transform in lup, eu am o blana alba imaculata si sunt inalta cam cat un alfa, cred ca sunt singura lupoaica care are blana alba.
Cand rasare luna plina ma duc undeva unde scot un urlet pentru a putea vorbi cu luna.Luna: -Rose, ce ma bucur sa te vad!
Eu : - Si eu la fel draga mea!facand o plecaciune, care este urmatoarea misiune?
Luna: Numai la asta iti e gandul , cand o sa faci si tu ceva fara sa te indrum ...mai exact cu viata ta , sa te distrezi si tu , cand o sa iti gasesti si tu sufletul pe.......
Eu : Sa nu te mai aud cu din astea, stii foarte bine ca nu imi place acest subiect. Daca ai o misiune pentru mine mi-o spui acum daca nu eu am plecat.
Luna: Off! Foarte bine, te vei duce spre nord pana noaptea viitoare.. te vei porni dis de dimineata iar noaptea viitoare iti voi da restul indicatiilor.
Eu: Dar de ce nu mi le dai acum?
Luna : Pui prea multe intrebari! Acum trebuie sa te odihnesti.
Eu : Bine Luna ok ....ne vedem maine pa !
Luna : Cu bine draga mea !
Dupa ce m-am transformat la loc am facut o vraja cu puterile de la Luna si mi-am pus haine pe mine.
M-am asezat pe iarba si am inceput sa ma uit la stele astfel adormind stiind ca maine va fi o zi lunga.
Si uite primul capitol. Sunt noua in treaba asta cu scrisul dar incerc sa ma stradui.
CITEȘTI
Luna Suprema
WerewolfRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...