Testul

2.7K 201 7
                                    


Ma trezesc si simt un gust amar in gura asa ca ma duc cu viteza luminii la baie si varst tot...apoi cineva imi tine parul...ma ridic si apoi ma spal pe fata si pe dinti...

Eric: Esti bine?

Eu: O sa mor!!

Apoi ies din camera si mama se pare ca ne.a pregatit de mancare...

Eu: Neata!

Mama: Neata! Ti.e foame?

Eu: Nu stiu...m.am trezit cu greturi...

Mama: Asta inseamna ca ai gemeni!

Eu: De unde stii?

Mama: Pai numai femeile insarcinate cu gemeni ...au greturi!

Eu: Minunat!spun ironica...

Mama: Stii ce trebuie sa faci azi nu?

Eu: Da...dar sa stii ca nu sunt de acord....daca se va supara Eric pe mine....nu va fi de bine...

Mama: Daca te iubeste ...nu se va supara!

Eric p.o.v

Ciudat...sper ca iubita mea va fi bine ....acum ma duc in padure fiindca m.a chemat domnul Moon....

Eu: Buna dimineata , domnule!

El: Spune.mi Ryan!

Eu: Bine..Ryan....deci de ce m.ati chemat?

El: Pai sa vedem cat de puternic esti.....sa vad daca stii sa.ti aperi haita si in special pe fiica mea!

Inghit in sec ....acum trebuie sa ma bat cu cel mai puternic varcolac din lume....chiar daca stiu cum se va termina aceasta lupta ...adica eu voi fi "mort"...o voi face fiindca vreau sa.i demonstrez ca pot avea grija de iubita mea si de copii mei.....

El: Esti gata ....slabanogule?

Eu: Mereu....tataie!

Dupa 20 de minute

El: Trebuie sa recunosc ca ai avut tupeu sa te bati cu mine....si mai ales ca ai rezistat 10 minute...

Eu:Mai am putin si mor....mi.ati rupt fiecare os....stiti am un sentiment de deja vu....

El: Ce vrei sa spui?

Eu: Rose a venit aici pentru a ma antrena....a trimis.o Luna ...adica mama ei si in prima zi de antrenament am intarziat si m.a adus in aceeasi stare in care sunt acum....

El: Acum inteleg de ce unii spun ca seamana cu mine ....haide acum sa mergem acasa...

Eu: Glumiti nu? Nu ma pot misca nici daca as vrea...

Apoi el se concentreaza si in secunda urmatoare se incrunta...

Selena: Rose.....a.....disparut!spune gafaind fiindca a alergat....

Apoi aud un tipat din padure ...asa ca ma ridic si fug in directia din care s.a auzit tipatul....

Cand ajung o vad pe Rose inconjurata de niste creaturi....hidoase negre cu ochii rosii...ma duc acolo si ma transform in forma mea de lup care acum e mult mai puternica si mai inalta ...incep sa marai si atac fiecare creatura ....dupa ce ii omor pe toti ma duc la Rose si o imbratisez...

Eu: Esti bine?

Rose: Tu esti bine? Tata sa vezi ce.ti fac...

Eu: Stai ce?

Ryan: Ai trecut testul!

Eu: Ce se intampla?

Ryan: Te.am torturat asa de tare incat nu mai puteai nici macar sa te misti...dar cand ai auzit ca fiica mea a patit ceva nici nu te.ai mai gandit la durere ci te.ai dus sa o salvezi....si ai rezistat cu mine intr.o lupta....altii nici nu ar fi indraznit...

Rose: L.ai torturat?! Imi pare asa de rau...se pare ca tata poate fi un idiot uneori....

Ryan: Vezi cum vorbesti!

Rose: Sau ce? Eu te fac praf intr.o lupta!

Ryan: Sa te vad!

Eu o opresc pe Rose ...se pare ca a uitat ca e insarcinata....

Eu: Nici sa nu te gandesti!

Ea ofteaza si apoi o imbratisez si o sarut...

Seara

Acum luam cina in familia si trebuie sa.mi fac curaj ca sa.i cer mana lui Rose lui Ryan....

Ryan: Hei pustiule ma bucur ca esti perechea fetitel mele....

Eu: Si eu la fel....o iubesc asa de mult...

Selena: Si asta este cel mai important!

Eu: Ryan ...stii eu si Rose ne.am logodit si acum ca esti aici as vrea sa.ti cer mana ei....

Ryan: Ce vei face daca ti.as da mana ei?

Eu: Le voi oferi absolut tot ce vor...o voi iubi pentru totdeauna pe ea si pe copii nostri...

Ryan: Si ce se intampla daca nu ti.o dau?

Eu: Va spun sincer ...eu mi.am facut datoria de a va intreba...eu va respect dar nimeni si nimic nu ma va desparti de iubita mea si de copii nostri...

Ryan: Stii ce m.ai convins pustiule....sa stii ca am incredere in tine ..dar daca ma dezamagesti sau o aud pe Rose ca ai ranit.o sa stii ca nu vei scapa cu viata....

Selena: Gara Ryan cred ca i.a ajuns pe ziua de azi!

Apoi eu expir zgomotos si cei 2 incep sa rada ....apoi o aud pe Rose ca vine jos...

Rose: Ce.am pierdut?

Eu: Nimic ...doar ca tatal tau poate sa te omoare numai cu o privire....

Rose: Tata ce.ai facut?

Ryan: Nimic...doar l.am avertizat in unele lucruri....

Rose: Tata! Sa stii ca ma supar pe tine...Eric imi pare asa de rau pentru ziua de azi....

Eu: Nu.i nimic ....nu as putea sa ma supar pe tine....dar cred ca.mi va trece daca ma imbratisezi si.mi dai un pupic....

Rose: Am avut dreptate cand am spus ca o sa am trei copii...

Apoi ea face ceea ce i.am cerut...

Ryan: Nu inteleg ...de ce spui ca o sa ai trei copii...

Rose: Pai o sa am gemeni...si un barbat de 20 de ani...care defapt are 2 ani....

Eu: Si eu te iubesc!

Apoi toti incepem sa radem si ne terminam cina...

Uite un noi capitol...sper ca nu sunteti suparati ca nu am mai postat...app astept parerile voastre...a da era sa uit sa stiti ca aceasta carte o sa mai aiba 2 capitole ....dar as mai avea o idee ce ziceti sa continui cu acea idee?

Luna SupremaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum