Ti.am stricat planul?

4.7K 333 5
                                    

Anna P.o.v

Nu pot sa cred ca acea fata m.a descoperit...oare cine este ?se pare ca este foarte puternica si are simturile foarte dezvoltate ....acum trebuie sa ajung la Stapan si sa.i ce s.a intamplat cred, defapt sunt sigura ca va fi foarte furios.

Ajung la castel si ma duc in sala tronului unde il vad pe Stapan cum statea si se gandea...

Eu : Stapane....spun asta facand o plecaciune.

El: Anna?! Ce cauti aici? Nu trebuia sa fii la haita ?

Eu : S.a intamplat ceva...

El: Ce anume ?

Eu : Am...am fost descoperita...

El: Ce?! Tot planul meu acum s.a dus pe apa sambetei......spune cum s.a intamplat asta?

Eu: Pai am plecat de la vrajitoare ca sa.mi ascunda mirosul....iar cand m.am intors am vazut o fata noua aceasta nici nu s.a uitat bine la mine si si.a dat seama ca sunt vampir. Plus ca a mentionat.o si pe Elena....

El : Anunta pe toata lumea se pare ca vom merge la o lupta..

Eu : Dar...

El : Mai ai tupeu sa comentezi?!

Apoi am plecat si am anuntat pe toata lumea ca vom merge la lupta.

Rose P.o.v

Voi avea mult de lucru cu aceasta haita. Acum merg sa verific padurea pentru ca am o presimtire rea cu plecarea acelei fete....Dintr.o data aud sunete foarte multe asa ca ma duc inapoi la haita si ii zic lui Eric sa pozitioneze haita.

Imi activez simturile, iar cu ajutorul vazului pot vedea cum o armata de vampiri se indreapta spre noi... dar nu vad cine e seful ..in fine totusi stiam ca nu aceasta este lupta pe care o asteapta haita Whitemoon, dar nu pot sa las aceasta haita fara varcolaci deci ne pregatim pentru orice atac.

Deodata simt un miros familiar , apoi priveac mai bine spre padure si.l vad pe ...

Eu : Shadow ce cauti aici??

Vampirul a aparut intr.o viteza in fata si apoi se uita cu uimire la mine.

El: Rose?! Era si normal... nu pot sa cred ca nu mi.am dat seama mai devreme..

Eu : Raspunde la intrebare!

El : Ca de obicei ...umblu pe aici ....de ce trebuia sa fii tu aici in alta parte nu puteai nu?

Eu: Nu, nu puteam se pare ca ai uitat de intelegerea noastra nu?

El : Niciodata, dar nu am facut nimic...

Eu : Hai mai lasa.ma cu din astea stiu foarte bine ceea ce gandesti si iti imaginezi.

El : Te pricepi intotdeauna sa.mi strici planurile ca si atunci cand ti.am cerut sa nu ma omori , iar tu in schimb ai stricat tot ce aveam in gand cu conditia ta : sa nu ma ating de nici un varcolac...

Eu: Exact .. deci acum ia.ti armata si pleaca de aici dar vreau sa stii ca mica ta slujitoare sau prietena te.a inselat cu un varcolac....nu.i asa Anna??

El : Ce ?! Imposibil un vampir si un varcolac... Anna oficial esti moarta..

Iar dintr.o data au plecat toti .. iar Shadow a luat.o pe Anna de gat si cred ca va sfarsi urat la cat de bine il cunosc pe vampir.

Ma intorc spre haita iar acestia strig in cor ca i.am salvat....deci deabea stiu cum ma chema...

Eric: Ok tu ai de dat multeeee explicatii.

Eu : Nu am de dat nimic deci maine dimineata la 6 fix aici la antrenamente...daca intarzii vreun minut o sa fii supus la tortura si stii prea bine la ce ma refer.

Eric ramane mut si pleaca impreuna cu haita..eu ma duc in acelasi loc ca de obicei padurea pentru a ma putea relaxa privind cum apune soarele.

Luna SupremaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum