Nu pot sa cred cat de bine ma simt in preajma lui Eric ....imi place asa de mult sa stau langa el si sa privesc cum apune soarele...sper sa nu regret aceste lucruri..
Eu: Eric , cred ca ar trebui sa ne intoarcem....
Eric: De ce imi place asa de mult cand stai asa langa mine....chiar trebuie?apoi face o fata inocenta.
Eu: Haide lenesule!
Eric: Cum m.ai facut?
Apoi el vine inspre mine si ma ia in brate in stilul miresei si incepe sa ma invarta..
Dupa ce m.a pus jos s.a uitat la mine si i.a aparut un zambet larg pe fata..
Eu : De ce zambesti asa si de ce te uiti asa la mine ?
Eric: Imi place cand zambesti si cand razi ...ar trebui sa faci asta mai des....
Eu: Ok ...deci mergem?
Eric: Off fie dar sa stii ca daca ma intreaba cineva unde am fost ii spun ca m.ai rapit...apoi incepe sa rada.
Eu : Numai sa indraznesti!
Apoi incep sa.l fagaresc pana ce ajungem in casa.
Il vad pe Eric cum se opreste dintr.o data in fata usii de la intrare si se enerveaza si.l aud cum tipa:
Eric: Meg! Ce faci cu ghemotocul ala de blana?
Meg: Nu e un ghemotoc de blana ..e un catel mic si dragut!
Eric: Daca nu.l duci in 5 minute din casa il voi duce eu si cred ca vrei sa stii si modul in care va fi dus!
Nu am mai putut suporta acest lucru si plus ca ma simteam vinovata ca Meg era cea certata...asa ca am strigat cu calm:
Eu: Hacky , hai vino aici baiete!
Catelul vine intr.o secunda la mine ..apoi il iau in brate si ma uit la Eric cu ura:
Eu : Daca acest catel pleaca am sa plec si eu!
Ma duc cu Hacky in camera si ma joc cu el ....vad ca s.a vindecat si ca s.a atasat de mine ...oricum nu l.as fi parasit niciodata.
Brus Eric intra in camera la mine si se aseaza pe pat langa mine.
Eric: Rose imi pare rau ca am reactionat asa...nu stiam ca e al tau...apoi lasa capul in jos.
Eu: Si daca nu era al meu ce se intampla Eric ? L.ai fi gonit nu.i asa?
Eric: Nu e vorba de asta, dar nu prea ii am la suflet pe caini...
Eu: Si de ce ? Ti.a facut ceva si eu nu stiu?
Eric: Cand eram mic am fost atacat de un caine turbat si nu am scapat in cel mai bun mod posibil.....si de atunci nu vreau sa mai am langa mine nici un fel de caine...
Eu: Wow...nu m.as fi gandit la asta niciodata..acum regret ca am tipat la el....
Eric: Nu e vina ta ....adica nu stiai...si ....nu as vrea sa pleci...
Eu: Eric nu voi pleca , dar va trebui sa ma ocup de frica ta de caini....Hacky vino incoace!
Eric: Rose...ce ai de gand sa faci?
Eu: Linisteste.te nu te musca...acum inchide ochii...
Eric inchide ochii , iar eu il iau de mana si el mi.o strange puternic....apoi i.o pun pe capul lui Hacky.
Deschide ochii!
Eric deschide ochii si ramane socat ca a putut sa stea langa un catel.
Hacky vine mai aproape de Eric si acesta se uita la mine ..iar eu ii zambesc fiindca nu avea de ce sa.i fie frica...
Apoi raman uimita de gestul lui Hacky. Imi ia mana mea si o duce peste a lui Eric.Eu incep sa rosesc si Eric incepe sa rada.
Eric: 1. Imi place de acest catel si Rose tu rosesti?
Apoi vine mai aproape de mine si imi ia mana si o strange apoi imi spune:
Esti asa draguta cand rosesti!
Eu : Gata pleaca de aici!apoi arunc pernele in el.
Eric: Nici gand!
Apoi vine peste mine si incepe sa ma gadile.
Eu : Gata .....nu....mai....pot!
Eric: Hei baiete se pare ca stapana ta s.a predat odata.Apoi incept sa rad impreuna cu Eric si Hacky urla de fericire.
Da da stiu poate nu e cel mai bun capitol pe care l.am scris ...dar nu am avut inspiratie deloc
P.s la media e Hacky.
CITEȘTI
Luna Suprema
Hombres LoboRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...