Intalnirea

4.4K 287 11
                                    

Eric p.o.v

Dupa ce Rose ma roaga sa nu spun la nimeni despre faptul ca a plans, o asigur ca nu voi spune la nimeni....si ma duc langa ea si o imbratisez prieteneste apoi aud:

Rose: Eric..... ce faci?

Eu: Te imbratisez......

Rose: De ce?

Eu: Pentru ca esti prietena mea si eu si toti de aici tinem la tine.

Rose: De cand tii tu la mine?spune ea razand. Mai ieri parca te.am omorat....

Incep si eu sa rad cu ea fiindca avea dreptate...apoi o vad zambind pana la urechi pentru prima data si atunci mi.a venit o idee.

Eu: Mai stii cand ti.am spus ca trebuie sa faci ceva pentru mine ?

Rose: Da de ce?

Eric: Pai ce zici sa ne plimbam impreuna prin padure si se ne cunoastem mai bine?

Rose: Nu stiu ce sa zic.....

Eu: Haide te rog.....

Rose: Offf fie ...

O aud pe Rose cum radea de mine fiindca am inceput sa sar de fericire ca a acceptat, nu o sa ratez aceasta sansa de a afla de ce este asa de inchisa in ea....

Rose p.o.v

Nu pot sa cred ca am acceptat sper sa nu regret aceasta decizie... nu stiu de ce dar am incredere in Eric. Parca acum imi place sa stau cu el si nu il mai vad ce pe un mare tampit care este rasfatat si nu stie de problemele vietii.....acum il vad ca pe un prieten ca pe Meg sau ceva mai mult adica trebuie sa recunosc ca arata bine ....are ochi albastri , parul brunet care il tine si pe fata intr.o parte.....ia stai la ce ma gandesc....am innebunit.

Eric: Esti bine?

Eu: Mmm? A da!

Eric: Pai as vrea sa te duc intr.un loc special si este o surpriza deci nu te superi?

Apoi imi arata o esarfa alba care voia sa mi.o puna la ochi....asa ca l.am lasat si apoi mi.a soptit:

Eric: Nu ai voie sa.ti folosesti vederea de lup ce pe care m.ai invatat pe mine.

Eu: Off ok!

Ma trage de mana si merg fara sa vad nimic nu prea imi place acest lucru , dar nu voiam sa.i stric fantezia lui Eric.

Deodata ne.am oprit si am simtit un parfum ce imi era destul de cunoscut...apoi Eric mi.a dat drumu la esarfa si eram intr.o incapere inconjurata de trandafiri de toate culorile mi.am pus mainile la gura la cat de surprinsa eram , nu pot sa cred ca cineva m.a putut face asa de fericita....ma intorc catre Eric si.l vad ca zambea apoi mi.a dat un trandafir rosu.

Eric: Iti place?

Eu: Este minunat ....multumesc...apoi sar in bratele sale si il imbratisez ...iar el raspunde la imbratisare apoi a inceput sa ma invarta si eu am inceput sa rad..

Eric p.o.v

Am ramas surprins atunci cand Rose m.a inbratisat asa ca m.a luat valu si am inceput sa o invart , iar ei i.a placut asta fiindca a inceput sa rada. Apoi am mers in padure sa ne plimbam si am intrebat.o:

Eu: Deci care e povestea vietii tale?

A lasat capul in jos apoi a inceput sa invarta trandafirul si a oftat.

Rose: Pai.....la 3 luni am fost abandonata in padure si am fost gasita de o vrajitoare pe nume Elena....ea m.a crescut pana la 6 ani si a vrut sa ma faca sa fiu rea.....dar eu nu am vrut asa ca am fugit de ea...in timp ce fugeam a zis ceva ...cred ca m.a blestemat dar am fugit cat m.au tinut picioarele si de atunci am fost singura pana cand intr.o noapte cand m.am dus la o haita sa ma ajute....am fost luminata de Luna asa ca de atunci ea a avut grija de mine.....cand m.a luminat Luna cei din aceea haita au vrut sa ma captureze asa ca am inceput sa marai si atunci m.am transformat prima data .

Pana la varsta de 6 ani am fost o fetita inocenta si vesela mereu....dar dupa aceea a trebuit sa ma maturizez la o varsta atat de frageda...

Eu : Wow ....daca stiam nu te intrebam

Rose: E ok ...adica nu aveai de unde sa stii..

Ma duc langa ea si o imbratisez , iar ea isi pune capul pe umarul meu.

Rose: Eric?

Eu: Da ?

Rose : Ma bucur ca esti aici cu mine....si ca ma consolezi...

Hei scuze ca nu am postat ieri asa cum am zis....dar nu am putut ziua lui sormea...bla bla bla..

Luna SupremaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum