Vraja Part I

2.9K 212 7
                                    

Este dimineata ...iar eu nu pot dormi.....Eric e langa mine si doarme dus....e asa dragut cand doarme....ma uit la el de ceva timp.....apoi il vad ca zambeste...

Eric: Iti place ce vezi?

Eu: Nu....ma intrebam cat de urat poti fi!

Eric: Crezi ca sunt urat?spune cu o fata de catelus...

Eu: Termina!

Eric: Ce ?

Eu: Nu mai fa fata aia!

Eric: N.ai raspuns la intrebare...

Eu: Da cred ca esti urat!

Apoi eu incerc sa ma ridic dar mana lui Eric nu ma lasa sa ma ridic...

Eric: Unde crezi ca pleci?

Eu: Cat mai departe de uratul din fata mea!spun asta si scot limba..

Eric: Nu poti sa pleci ai uitat ce a zis doctorul?

Eu: Stii incep sa regret ca te.am lasat sa stai aici!

Eric: Oricum nu ma poti da afara!

Eu: Pe pariu?

Apoi imi flutur mana si Eric e pe jos....si eu am inceput sa rad.

Eric: Esti rea! De ce mi.ai facut asta ...si eu care voiam sa.ti aduc o surpriza...

Eu: Ce surpriza?

Eric: Nu.ti spun pentru ca m.ai dat jos si m.ai facut urat!

Atunci eu mi.ai pus capul in perna si i.am intors spatele ...astfel el cade in capcana si vine langa mine ....atunci eu il sarut..

Eu: Esti uratul meu!

Eric: Si tu frumoasa mea!

Dupa putin timp Eric a plecat ...spunand ca vine imediat...eu deschid fereastra iar vantul rece al iernii imi mangaie fata...sincer intotdeauna mi.a placut frigul mai mult decat caldura...apoi iar aud acea vocea vantului ...dar de data asta imi spune ceva...

Vantul: Rose ai grija ...te pandeste un pericol mare...

Eu inchid geamul si deja tremur...ce naiba inseamna asta....de obicei nu face asa...apoi il vad pe Eric venind cu o tava cu clatite...

Eric: Ce s.a intamplat?

Eu: Nimic...ce mi.ai adus bun?

Eric vine langa mine si imi aseaza tava pe picioare ...eu gust si nu pot cred cat de bune sunt...

Eu: Tu le.ai facut?

Eric: Dap!spune mandru..Iti plac?

Eu: Daca imi plac? Le ador!!...doamne ce bune sunt !

Apoi rade de mine...iar eu termin de mancat...apoi il vad ca se uita amuzat la mine..

Eu: Ce e?Am ceva pe fata?

Eric: Defapt da! Stai ca te ajut!

Dupa ce termina....ma saruta ...si suntem intrerupti de un zgomot ciudat de afara....

Eric: Ma duc sa vad ce se intampla...

Eu: Vreau sa vin si eu!

Eric: Nu, stai aici! Esti in siguranta!

Apoi pleaca fara sa mai zic ceva...ma uit pe geam si vad ca haita e atacata de ....nu ...nu se poate....ce cauta aici...cum m.a gasit....

Apoi vad ca l.au capturat pe Eric si vrea sa.i faca ceva ...cu ajutorul magiei ma teleportez langa Eric ...nu.mi pasa nici de durere...si in momentul cand am ajuns in fata lui ceva m.a lovit exact in inima si ....

Va las putin in suspans...ce credeti e bun capitolul? Astept parerile voastre si daca va placut nu uitati de steluta...

Luna SupremaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum