Eric p.o.v
Au trecut 2 zile de cand Rose a plecat si ma urasc pentru ca nu am facut nimic ca sa o opresc ...acum mai este si tampitul ala de bal in care o sa fiu in centrul atentiei si va trebui sa zambesc la fiecare persoana pe care o voi vedea....dar fara iubita mea ma simt incomplet....asta este cea mai urata zi de nastere...
Mike: Haide frate...lumea te asteapta...se pare ca tii foarte mult la ea...
Eu: Da ... unde e Meg?
Mike: S.a dus acasa ...a zis ca si.a uitat pantofii...stii cum sunt fetele....
Apoi m.am dus cu fratele meu spre cele 2 usi care s.au deschis si apoi toata lumea a aplaudat....si eu am schitat un zambet fals....
Meg p.o.v
Nu pot sa cred cat de idioata pot fi ca mi.am uitat pantofii pentru petrecere...fiindca cei care ii am acum nu se potrivesc cu rochia....ajung acasa si vad luminile aprinse...ciudat nimeni nu era acasa....deschid usa si o vad pe Rose?!
Eu: Rose?!
Rose: Meg! Buna ce faci?
Eu: Ce cauti aici?
Rose: Nu mai am voie sa stau aicu ?
Eu: Stii la ce ma refer!
Rose: Pai am vrut sa.mi cer scuze lui Eric si sa.i zic la multi ani ....fiindca e ziua lui azi....problema e ca nu am niciun cadou...
Eu: Am o idee! Stiu ce cadou sa.i faci lui Eric!
Rose p.o.v
Ma duc cu Meg in camera ei si.mi arata 3 rochii ...
Eu: Wow..wow..wow ce vrei sa faci cu alea?
Meg: Iti alegi una ca sa mergi la petrecere lui Eric ca invitat surpriza...
Eu: Nici sa nu te gandesti ce eu o sa ma imbrac cu chestiile alea!!
Meg: Haide mai Rose nu e o crima sa te imbraci cu o rochie...si daca nu te imbraci odata ii spun lui Eric ca ai venit aici...
Eu: Offff bine.....Deci aia rosie nu.mi place nu imi acopera nici jumatate din corp....TIE T.I SE PARE CA AM 5 ANI DE IMI DAI O ROCHIE ROZ ?! Si aia zici ca a vomitat un curcubeu pe ea!
O vad pe Meg cum ofteaza lung si cauta intr.o cutie....imi arata o rochie lunga neagra fara bretele iar in partea de sus era plina cu pietre colorate.... chiar imi place aceasta rochie....ma duc in baie o imbrac ...iar atunci cand ma vede face ochii cat cepele de mari..
Meg: Doamne Rose ce bine iti sta...cand te va vedea Eric...mai ca va sari pe tine!
Eu: Hai ca exagerezi cat de bine poate sa.mi stea?
Meg: Stai ! Trebuie sa.ti fac parul si sa te machiez!
Dupa ce Meg imi face parul...se pare ca mi l.a ondulat....si m.a machiat cu putin negru cu sclipic m.a lasat sa ma uit in oglinda...
Eu: Aia sunt eu?! Meg faci minuni si eu nu stiu?
Apoi incepem sa radem amandoua...
Meg: Inca ceva stii sa mergi pe tocuri?
Eu: Cred ca asta e singurul lucru pe care il fac fetele normale si.l fac si eu!spun asta razand..
Dupa ce ma incalt mergem la masina si debea astept sa ajung la petrecere...
Eric p.o.v
O vad pe Meg cum intra ...si se duce direct la microfon si zice:
Meg: Doamnelor si domnilor as vrea sa va prezint invitatul surpriza care a venit special sa.i ureze La multi ani dragului nostru sarbatorit....
Imi intorc privirea spre scari si vad cum o fata coboare usor pe scari....iar cand vad cine era am fugit la ea si am imbratisat.o in acelasi timp am si invartit.o...
Eu: Nu pot sa cred ca ai venit!
Rose: Pai e ziua ta se putea sa nu vin....apropo sper ca ma ierti ca fiindc nu ti.am adus un cadou...
Eu: Cel mai frumos cadou este ca tu esti aici....si nu.mi vine sa cred cat de frumoasa esti...arati minunat!
O vad pe Rose cum roseste apoi eu o sarut fiindca imi era asa de dor de ea...
Merg cu iubita mea si iau microfonul de la Meg si spun...
Eu: Dragi invitati vreau sa va prezint pe domnisoara Rose Marie care este iubita mea si sufletul meu pereche...
Apoi toata lumea a aplaudat iar eu o sarut pe Rose care zambea la fel ca mine pana la urechi...
Vreau sa corectez asta este cea mai tare zi de nastere...o invit pe Rose la un vals...iar ea pare uimita ca am tinut minte cum se danseaza...plus ca am si invartit.o si ridicat.o parca eram in Cenusareasa...
CITEȘTI
Luna Suprema
WerewolfRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...