Eu : Luna cred ca stii ca ai foarte multe de explicat.
Luna: Sa stii ca se saluta mai intai, apoi ce ai vrea sa.ti explic?
Eu : Cum adica ce sa.mi explici?! 1. De ce nu imi raspumzi cand te chem.2. De ce l.ai aparat pe.... pe stii tu cine.... stai sa iti zic ceva ..in acest moment incerc un lucru , dar nu.mi iese .... cred ca ti.ai dat seama avand in vedere ca imi ies aburi pe urechi.
Luna: Draga mea daca nu reusesti sa te calmezi nu e vina mea.... apoi nu ti.am raspuns pentru ca am vrut sa fii inchisa si in...
Eu: Ce?! Ai innebunit tu stii ce se intampla daca nu ies afara , iar tu voiai asta ce s.a intamplat cu tine??
Luna : Rose, ajunge! Nu vrei sa ajungi ca sa regreti unele lucruri. In legatura cu Eric, face parte din misiunea ta, deci urmatoarele indicatii sunt: va trebui sa stai cu haita Whitemoon si sa il antrenezi pe Eric pentru un razboi... ai la dispozitie 3 luni pentru a.l antrena si atunci ne vom revedea pana atunci vei vorbi cu mine doar daca este o urgenta.
Eu: Ce?! Dar....
Luna: Nici un dar.. tu ai vrut o misiune eu ti.am dat.o. Apropo vezi ca Eric te cauta.Ne mai vedem pa!
Eu : Luna stai! Dar nu a mai contat ca eu am strigat.o ca a plecat.
Cobor de pe deal si il vad pe Eric cum ma urmareste sincer acum nu.mi pasa asa ca incep sa alerg pana ajung la un copac si incep sa dau in el pentru am varsa furia. La naiba nu pot sa cred ca acum trebuie sa stau aici si sa.l antrenez si pe tampitul ala de Eric ..de ce el? de ce nu altcineva? nu pot sa cred ca Luna mi.a facut asta. Dupa ce vad ca saracu copac mai are putin si se darama ma opresc , apoi il vad pe tampit cum se uita la mine.
Eu : Ce vrei?
Eric : Sa.mi spui cine esti si ce cauti aici!
Eu : As vrea sa stiu si eu ce caut aici.... in fine ma numesc Rose si se pare ca va trebui sa te antrenez pentru razboi....
Eric : De unde stii ca avem un razboi si stai putin cam adica sa ma antrenezi?? Si eu stiu sa ma bat.
Eu : Nu eu sunt cel care si.a luat bataie de la o fata.... ai asa un mare noroc.
Eric: Mai taci ! Si ce se intampla daca eu nu vreau sa ma antrenezi??( sincer chiar as vrea sa ma antreneze mai ales ca este si sufletul meu pereche trebuie sa o am aproape de mine de aceea nu vreu sa ma cert cu ea plus se pare ca ea nu simte nimic pentru mine decat ura si dezgust de aceea aceata este sansa mea sa o fac sa ma iubeasca).
Eu : Nu eu sunt cea care te vrea asta .... daca vrei bine.. daca nu, spune.i Lunei ca nu esti de acord eu am incercat.
Eric: Fie te voi lasa sa ma antrenezi daca este ordinul Lunei tu chiar vorbeai serios ca poti sa comunici cu ea....
Eu : Normal eu nu sunt mincinoasa... si sa stii ca eu voi doar antrenoarea ta atat nimic mai mult.
Eric: Bine sefa am inteles!
Eu : Ne vedem maine dimineata aici pa!
Eric: Noapte buna!
Eu: Se pare ca nu va fi!
Si asa am plecat undeva mai departe , fiindca nu mai puteam de durerea de cap...am adormit cu greu fiindca ma gandeam la cat de oribila va fi ziua de maine.
CITEȘTI
Luna Suprema
Hombres LoboRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...