Au trecut 2 luni ..2 luni in care iubirea mea pentru Eric a crescut pe zi ce trece ....doua luni in care parintii mei mi.au fost alaturi...doua luni in care si burtica mi.a crescut putin.....acum stau si ma uit pe geam imaginandu.mi cum va fi atunci cand acesti copii vor creste si se vor juca...sau cand vor deveni mari il vor scoate pe Eric din pepeni deoarece vor sa fie independenti...asta daca vor semana cu mine....deja imi imaginez ce fata va face....
Gandurile imi sunt intrerupte de iubitul meu care ma imbratiseaza pe la spate ..astfel ii simt respiratia...si stiu ca si el zambeste la fel ca mine....
Eric: La ce te gandesti?
Eu: Este ciudat..adica inainte nici nu voiam sa aud de copii..iar acum mi.as da viata pentru ei...
Eric: De aceea trebuie sa incerci ...vezi ti.am zis eu...
Eu: Chiar trebuie sa pleci in seara asta?
Eric: Eu nu vreau ...dar stii cum sunt baietii...si cred ca nici fetele vor fi de acord ca eu sa raman...
Eu: Off stii mi.e frica de ceea ce mi.au pregatit nebunele alea....sper ca au luat in calcul faptul ca sunt gravida...
Eric: Orice s.ar intampla ma vei anunta ok?
Eu: Bine....
Eric: Maine va fi o zi magica...
Eu : Cine ar fi crezut ca voi ajunge in aceasta situatie?
Eric: Abia astept!
Apoi au venit fetele si baietii care aveau zambetele pana la urechi...
Meg: Bine porumbeilor va.ti luat ramas bun?
Eu : Chiar trebuie?
Meg: Sa nu te aud asta e traditia si gata!
Nate: Hai Eric ti.am pregatit o surpriza....
Eu: Daca aflu ca ati facut prostii jur ca veti fi morti toti....
Eric: Nu.ti fa griji ...daca se va intampla ceva voi fugi de ei....
Meg: Gata ...haideti plecati...
Apoi Eric a plecat si eu am ramas cu nebunele care incep deja sa ma sperie....nu cred ca.mi va place ce va urma....
Meg: Haide Rose jos....
Merg cu Meg jos si observ ca toate fetele erau acolo....
Ele: Deci ce facem?
Meg: Sarbatorim!apoi ea arata spre multe bauturi alcoolice...
Eu: Ai innebunit?! Eu nu beau asa ceva!
Meg: De ce?
Eu: Sunt insarcinata!!!
Meg: Inseamna ca nu.ti va placea urmatorul lucru....
Apoi aud soneria si ma uit la Meg nervoasa....pe usa au intrat un grup de baieti care habar nu am cine erau...dar unul imi parea cunoscut....
Ei: Sa inceapa petrecerea!
Eu: Imi pare rau ca.ti stric cheful nici sa nu va ganditi la asa ceva...
Ei: Dar de ce?
Apoi baiatul care imi parea cunoscut a venit mai in fata si nu imi vine sa cred cine era...cat de proasta am fost.....
Eu: Tu ce naiba cauti aici?
El: Am venit sa te felicit pentru rang Luna Suprema....
Eu: Meg ce cauta ei aici?
Meg: Shadow a venit cu cativa prieteni sa se distreze....
Eu: Si ce treaba ai tu cu vampirii?
Meg: Hai ma Rose nu fi asa nu vor face nimic....
CITEȘTI
Luna Suprema
Hombres LoboRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...