M.am trezit deodata si am vazut ca eram intr.o incapere intunecata , iar eu eram pe un pat care nu era confortabil( pana si pietrele sunt mai moi) asa ca am inceput sa urlu sperand ca cineva ma va auzi.
Dupa o ora de urlat aud pasi venind catre mine asa ca imi dau parul in fata ca sa nu ma vada desi stiiam ca arat ca o nebuna dar nu imi pasa.
El : Ce tot urli asa dis de dimineata! Daca tu ne vrei sa dormi altii vor sa stii!!
Dimineata?! A trecut deja noaptea vai doamne trebuie sa vorbesc neaparat cu Luna are multe de explicat.
Eu : Stai! Pe tine te stiu esti cel pe care l.am atacat... Cine esti? Si ar fi bine sa.mi dai drumul altfel tu si haita ta nu veti mai fi curand in peisaj .
El : Sunt Eric Blake Alpha in haita Whitemoon , iar nu vei pleca de aici dupa ce ai facut....asa ca obisnuiestete cu acest loc fiindca vei sta foarte mult....cat despre amenintari sa crezi tu ca sperii pe cineva fiindca tu esti una noi suntem o haita intreaga si nu ne poti invinge, spune asta zambind ca un copil inocent.
Eu : Tu Alpha?! Stai ca aproape ai reusit sa ma faci sa rad... cum un baiat ca tine a ajuns Alpha , tu care nici nu faci fata unei lupte cu o fata ....
El: Nu am timp sa.ti ascult prostiile asa ca voi pleca daca mai urli vei fi supusa la tortura.
Eu: ( Am inceput sa marai ...dar m.am calmat). Ce este adevarul doare?? Sunt sigura ca acum toti membrii haitei vorbesc despre ce s.a intamplat in padure dar in fine nu e problema mea... Si apropo daca nu ma vei elibera pana la apus ,haita ta va ajunge ca haita Redmoon..
El : Despre ce vorbesti?? Aceasta haita a disparut misterios acum 2 ani..
Eu : Exact! Dar oare cum a disparut? Ti.ai pus intrebarea??
Acum 2 ani
M.au prins nu e bine..... acum cum voi scapa din asta... din cate am auzit ca aceasta haita ne e tocmai cea mai buna din lume.
M.a impins in temnita Derek Alphaul din haita Redmoon.
Eu : Da.mi drumu javra ce esti, spun asta maraind.
Derek : Ce s.a intamplat nu iti place aici? Asta iti trebuie daca calci pe teritoriul meu.
Eu : Daca nu imi dai drumul la apus nu stiu ce o sa.ti fac...
Derek: Sa o vad si pe asta .... tu chiar crezi ca imi e frica de o pustoaica ca tine, spune asta in timp ce radea ca un psihopat.
La apus el nu mi.a dat drumu asa ca am inceput sa.mi ies din minti pentru ca trebuia neaparat sa o vad pe Luna. Asa fiind prea tarziu sa vad Luna am inceput sa " innebunesc". In desfacut barele numai cu mainile si am alergat afara, dar pentru ca ceilalti lupi au inceput sa ma atace iar eu i.am omorat pe toti si am plecat de acolo astfel nimeni nu a stiut cine a facut acest lucru.
CITEȘTI
Luna Suprema
Hombres LoboRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...