Era dimineata asa ca am plecat fiindca trebuie sa.l antrenez pe tantalaul Eric.
Cand ajung unde trebuia sa ne intalnim ma uit pe ceas si vad 6:00....astept....astept ...apoi aud cum cineva vine....cine putea sa fie....Eric.
Eu: Ai intarziat!
El : Doar 10 minute..
Eu : Ti.am zis la 6 fix! Iar acum este 6:10...spun asta aratandu.i telefonul.
El: Serios chiar conteaza 10 minute?? Stai tu ai telefon?!
Eu : Normal doar nu traiesc in pestera....
El: Credeam ca....
Eu : Off cu tine nu o scot la capat .....in fine hai sa incepem.
Ne punem in pozitie de atac si incepem sa ne batem.
Dupa 4 ore
Eu: Hai sus !
El: Cred ca glumesti....mi.ai rupt fiecare os...spune asta stand jos nemiscat.
Eu: Ok ....deci eu nu mai pot sa ma abtin...apoi cad pe jos de ras..
El : Ce.i asa de amuzant ?? Ca aproape m.ai omorat?
Eu : Sper ca ti.a placut tortura pe ziua de azi....eu razand si mai tare.
El: Ce?! Deci tu.... chiar nu glumeai cand spuneai ca o sa ma torturezi.... bine ca tu razi si mor aici.....
Eu: Eu te.am avertizat ....Hai ca incerc ceva, dar nu.ti promit ca va si functiona...
Apoi fac un fel de disc sub Eric si incerc sa.l ridic pentru a.l putea deplasa pana la haita.
Cand am ajuns in casa l.am pus pe canapea .
El : Mersi ca m.ai adus.
Eu : Cu placere ai face bine ca maine sa nu mai intarzii..
El : Am inteles. Dar va trebui sa faci ceva pentru mine...
Eu: Si de ce ma rog?
El: Cine m.a adus in halul asta??
Nici nu apuc sa zic ceva ca o fata se duce la Eric si incepe sa.i puna intrebari de gen Ce ai patit? sau Cine ti.a facut asta? Apoi se indreapta spre mine si vad ca e furioasa dar mie nu.mi pasa..
Ea: Ce i.ai facut?
Eu: De ce ti.as spune?
Ea: Pentru ca ....daca nu ...o sa te fac praf...
Eu: Sa o vad si pe asta ... tu cine esti?
Ea : Defapt tu cine esti si ce cauti aici?
Eric: Meg ajunge! Nu cred ca vrei sa te pui cu Rose...
Ea: Stai.... tu esti Rose?!
Eu: Da si?
Ea : Vai de cand as vrea sa te cunosc si sa iti multumesc ca ne.ai salvat haita...si..
Nici nu mai spune ceva ca ma ia in brate, iar eu ma uit la Eric mimand " cine e ea?"...apoi el incepe sa rada.
Eric: Rose ea e sora mea nebuna mai mica cred ca o sa va intelegeti...
Eu si Meg : Si ce ai vrea sa spui cu asta? spun eu si Meg la unison.
Meg: Deci eu sunt Meg....si imi intinde mana.
Eu: Ma uit la ea un pic confuza fiindca avea zambetul pana la urechi.....apoi ii zambesc si eu si ii intind mana si ii spun: Eu sunt Rose.
Eric: Cum reusesti asta Meg ...eu am incercat orice si nu am reusit....Eu : Ce anume?
Eric: Nu vezi zambesti si tu...
Meg: Se pare ca Rose stie cine e mai de treaba si cine nu....
Eric: Ha ha ce buna gluma....dar sa nu o mai faci...
Apoi eu si Meg incepem sa radem de Eric ...iar acesta mormaie ceva dar nu.mi pasa.
Dupa aceea eu si ea am mers in bucatarie si am mancat ceva apoi am inceput sa vorbim si am aflat multe lucruri despre ea....chiar nu pot sa cred ca ma inteleg asa de bine cu ea...Meg: Si Rose tu unde dormi?
Eu: Afara pe iarba in padure...
Meg: Ce ?! Nu se poate asa ceva...de acum vei dormi cu noi...
Eu: Stai asa .... cum adica sa dorm aici... nici macar nu fac parte din haita .... si nu cred ca unii ma vor pe aici...
Meg: Nu conteaza ...esti prietena mea acum si nu.ti face griji cu haita fiindca toti te cred tare pentru ca i.ai alungat pe acei vampiri fara nici o problema..
Eu : Stai tu ma consideri prietena ta?? Dar ma cunosti doar de cateva ore......
Meg: Bineinteles.... eu cred ca vom fi cele mai bune prietene...de ce nu vrei?
Eu : Nu e asta .... numai ca eu nu am mai avut nicio prietena pana acum fiindca nu prea am incredere in nimeni...
Meg: Pai acum ai una si in noi toti poti sa ai incredere...
Ma uitam la ea si vedem in ochii ei ca spunea adevarul...
Meg: Deci acum haide sa.ti alegem o camera..
Eu : Dar cine a zis ca o sa dorm aici?
Meg : Haide te rog... o noapte si daca nu.ti place pot sa pleci...te rog si nu.ti fa probleme in legatura cu Eric nu cred ca are ceva inpotriva...
Eu : Off ok... ai o camera unde pot vedea stelele ca eu de obicei adorm uitandu.ma la ele.
Meg: Da ... avem o camera perfecta..
Merg cu ea sus la primu etaj si imi deschise usa unde vad o camera albastra inchis si patul era intr.un fel lipit de geam..
Meg: Iti place?
Eu : E perfecta ...mersi...
Meg: Cu placere... Noapte buna!
Eu : Noapte buna!
Ma asez in pat deschid geamul fiindca era foarte cald si privesc luminile de pe cer ....nu pot sa cred ca ma aflu aici...acum ma culc fiindca maine va fi o zi plina de peripetii.
CITEȘTI
Luna Suprema
WerewolfRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...