Eric p.o.v
Azi este ziua....ziua cea mare....depinde de raspunsul ei daca viata mea va fi asa cum am visat sau se va ruina cu un singur cuvant....
Ma uit la iubita mea adormita ...apoi o sarut ca sa o trezesc...ea imi zambeste ...dar nu deschide ochii...
Eu: Deschide ochii!
Rose: Nu...este un vis prea frumos ca sa fie realitate ..
Eu: Atunci o sa dispar!
Acum si.a deschis ochii si s.a uitat la mine cu aceea privire care m.a inebunit...
Rose: Niciodata sa nu faci asta!
Eu: Nu voi pleca de langa voi nici de.as muri...apoi o sarut si ea imi zambeste...
Rose: Te iubesc!
Eu: Eu te iubesc mai mult!
Rose: Eu te iubesc cat 3 !
Intr.un fel avea dreptate ..iubirea dintre noi este sincera asta stiu sigur....nimeni si nimic nu ma va desparti de ea si de copii mei....bine poate sora mea care striga intr.una unde sunt....fiindca n.am anuntat pe nimeni ca am plecat...
Eu: Stiu ca o sa stric acest moment...dar daca nu vom aparea inapoi in haita...Meg ma va omorî....
Rose: Dar de ce imi place asa de mult sa stau asa...
Eu: Asa cum?
Rose: In bratele tale!
Apoi eu o sarut si o iau in brate apoi o pun in picioare si ii pun geaca fiindca nu vreau sa raceasca...si pornim spre haita..
Cand am ajuns Meg a venit si am putut sa observ ii ieseau aburi pe urechi...
Meg: Ati inebunit?! Stit ce griji mi.am facut?
Eu: N.ai de ce plus ca Rose e iubita mea si merg cu ea unde vreau eu...
Meg: Dar tu ai niste responsabilitati domnule....
Apoi prin telepatie ii spun lui Meg:
Eu: Azi e ziua...asa ca lasa.ma in pace...
Meg: Serios?! Ai sa o faci?
Eu: Da!
Apoi o vad pe Rose cum pleaca in casa..
Eu: Unde crezi ca pleci singura?
Rose: Undeva!apoi imi scoate limba...
Apoi eu fac o fata se catelos si ea incepe sa chicoteasca...
Rose: Se pare ca voi avea 3 copii!
Eu : Nu.i asa mami?
Rose: Bineinteles ...apoi ma strange de obraji...
Eu: Du.te si te schimba as vrea sa te duc undeva...
Rose: Unde?
Eu: Pai nu ar mai fi surpriza daca ti.as spune...
Rose p.o.v
Ma imbrac repede fiindca sunt chiar curioasa de surpriza lui Eric...dar mai intai trebuie sa mananc am o foame de lup....
Merg in bucatarie si simt miros de clatite cu ciocolata..apoi il vad pe Eric cum pregateste masa..
Eu : Mai am putin si salivez...
Eric: Pai ce mai stai...stiu ca.ti plac...
Apoi intr.o secunda infulec o clatita...
Eric: Mai usor ca vor pleca nicaeri..apoi incepe sa rada...
Eu: Nu.i vina mea ....pofticiosii astia mici vor sa manance...
Eric: Stiu asta...i.am auzit cum strigau de disperare dupa mancare...
Eu: Este uimitor cum poti sa.i auzi ..fiindca sunt asa de mici...
Eric: Asta pentru ca sunt speciali ca tine...
Simt deja cum obrajii mei prind culoare...iar Eric.incepe sa rada..
Eu: Nu mai rade!
Eric: Bine! Haide trebuie sa ajungem undeva...
Apoi mergem in masina in oras...drumul asta nu se mai termina..
Eu: Deci spune.mi unde mergem fiindca mor aici de curiozitate..
Eric: Pai mergem sa ne uitam la un film..
Eu: Despre?
Eric: Ai sa vezi!
...................
Ajungem la cinema si nu vad pe nimeni in sala inafara de noi...
Eu: Unde este toata lumea?
Eric: Nu stiu... Stii am uitat ceva vin imediat ok?
Eu: Bine!
Ok asta e ciudat....apoi vad ca ecranul se lumineaza ....iar cand incepe filmuletul imi pun mainile la gura...la cat de uimita eram..cred ca este cel mai frumos film pe care l.am vazut...
Apoi ...dupa ce se termina apare o intrebare pe ecran...cand o citesc imi dau lacrimile de bucurie...si.l vad pe Eric cum se apropie de mine...cu o cutie neagra in mana...
Eric: Esti sensul meu in viata...ma faci fericit numai cand imi zambesti...asa ca la fel cum scrie pe ecran Rose Marie Moon imi faci onoarea de a.ti trai restul vietii alaturi de mine si de a deveni sotia mea?
Nu pot sa cred ....lacrimile de fericire nu s.au oprit apoi cu toata forta pe care o am strig:
Eu: DA!!
Eric ma ia in brate si apoi imi pune inelul cu o piatra de safir pe deget si ma saruta dulce...
Eric : M.ai facut cel mai fericit barbat din lume!
Eu: Si pe mine...nu pot sa cred...
Eric: Ar trebui sa crezi viitoarea doamna Black..
Apoi ma saruta inca o data....si ma cuprinde intr.o imbratisare stransa...
Scuze ca n.am postat in weekend...dar nu am avut timp...la media e inelul lui Rose si p.s m.a rugat AbyBloody sa va recomand si cartea ei " O fata ca ea "Vol II...as vrea sa va uitati daca vreti ..si astept pareri..
CITEȘTI
Luna Suprema
WerewolfRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...