Revelionul

3.6K 224 8
                                    

Dupa ce s.a terminat petrecerea ......care a dat Dumnezeu sa se termine pentru ca Eric mi.a prezentat o gramada de oameni ...dar n.am retinut nici un sfert din ei...

Ne.am urcat in masini ....si am mers pana cand Eric a oprit brusc...

Eu: Ce s.a intamplat?

Eric: Asculta!

Am ascultat si am observat ca suntem inconjurati...dar problema e ca am simtit ca au aruncat cu ceva in noi...

Eu: Coboara acum!!

Eric a coborat din masina si am fugit apoi masina a explodat....

Dupa am vazut cum lupii au inceput sa sara la noi .....Eric s.a transformat si a inceput sa se lupte...nu erau multi asa ca am urmarit....dar apoi am vazut cum 2 lupi s.au repezit la Meg ...am strigat la ea dar nu m.a auzit ....mi.ai schimbat tinuta si am fugit spre ea....apoi m.am bagat si cei 2 au sarit imediat la mine ....dar m.au prins fiindca am impins.o pe Meg ...si m.au dus in padure ....unde m.am batut cu ei...

Eric p.o.v

Dupa ce i.am omorat pe toti ma uit dupa Rose dar nu o vad...apoi aud urlete si mi.am dat seama ca era ea...am fugit cu haita acolo si am vazut.o era transformata....am alergat la ea ....si.a pus capul pe spatele meu astfel imbratisandu.ma fiindca eram amandoi in forma de lup...apoi am vazut ca a cazut jos ....si am simtit ca.mi cade cerul in cap ....ma ...apoi s.a transformat in forma umana si am luat.o in brate ....si am mers la primul spital....

Astept de o ora si stau pe hol incercand sa ma calmez dar nu pot ...plus ca simt si cum lacrimile isi fac aparitia....

Vad cum doctorul vine spre noi ....a da am uitat sa mentionez ca si toata haita se afla aici....

Doctorul: Cine sunt rudele domnisoarei Moon?

Eu: Eu sunt iubitul ei!

Doctorul: Am zis rude!

Eu: Daca tii la viata ta imi spui ce s.a intamplat cu ea fiindca astept mai bine de o ora ....apoi simt cum Meg ma trage din fata doctorului....

Meg: Scuzati.l va rugam .....este foarte stresat si familia domnisoarei din pacate nu este in viata....asa ca va rugam sa.i spuneti lui fiindca va innebuni...

Doctorul : Foarte bine! Deci pacientei i s.au rupt 6 coaste si noi am reusit sa le punem inapoi dar acum este in coma ....

Oficial am simtit ca mor....picioarele nu ma mai tin si cad in genunchi...

Eu: Pot sa o vad?

Doctorul: Nu in starea asta!

Eu: Gata te omor!! Tu nu intelegi ca mor aici ....eu mi.am facut datoria si te.am intrebat ...apoi merg si intru in salon unde o vad pe iubita mea dormind pe acel pat conectata la aparate...

Dupa 6 zile

Ma duc in salonul in care se afla Rose.....intru si ma asez langa ea...pe un scaun ...

Eu: Poate ma auzi....dar eu tot iti voi spune fiindca nu pot trai fara tine ..asa ca te rog sa te trezesti fiindca nu mai pot....mi.e dor de tine..de ochii tai..de zambetul tau...nu mai rezist astazi este Revelionul...as vrea sa.l petrecem impreuna sa intram in noul an impreuna....esti prima fata care m.a innebunit...esti prima de care m.am indragostit cu adevarat....te rog nu ma parasi!

Spun asta apoi o sarut cu lacrimi in ochi apoi cand pun mana pe clanta aud..:

Rose: Eric...nu pleca!

Luna SupremaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum