Eric p.o.v
Dupa ce am stat si ne.am uitat unul la altul ne.am decis sa mergem acasa....
Dimineata ma trezesc si o vad pe iubita mea cum doarme...ma uit pe geam ...apoi am sarutat.o pentru a o trezi....
Eu: Iubito trezeste.te!
Rose: Mmmmm...cum mi.ai zis?
Apoi o vad ca isi deschide ochii..si ce pot sa spun n.as putea rezista o zi fara sa.i vad privirea...
Eu: Iubito ce nu.ti place?
Rose: Ba da ...imi place!apoi ea zambeste...Ce s.a intamplat de ce m.ai trezit?
Eu: Pai ma gandeam ca vrei sa vezi cum ninge afara!
Rose: Aha ....ninge...afara...Stai ce?! Ninge?!
Apoi ea sare ca arsa din pat si fuge afara desi era in pijamale...
O vad cum incepe sa se invarta cu capul in sus....incep sa rad de ea...fiindca zici ca era un copil mic...sau chiar este..
Rose: De razi?apoi imi arunca un bulgare de zapada in fata...
Eu: N.ai vrut sa faci asta!
Rose: O ba da!
Incep sa alerg dupa ea si arunc cu bulgari ..dar nu pot sa o nimeresc...
Meg p.o.v
Aud sunete de afara ....asa ca ma duc si.l vad pe tantalaul de fratimiu cum incerca sa o nimereasca pe Rose cu bulgari...
Eu: Hei porumbeilor....mai multa galagie nu puteti face?
Ii vad cum se uita unul la altul si imi zambesc malefic....si apoi arunc cu bulgari in mine....
Eu: Gata incetati!
Rose: Mai facem galagie acum?
Apoi incep sa rada amandoi si Eric o saruta pe Rose ce bine le stau impreuna!
Rose p.o.v
Mergem in casa si ma duc sus sa ma imbrac ...imi iau o pereche de blugi negri si o bluza groasa cu Mickey Mouse....cobor jos si ma duc in biroul lui Eric...si.l vad ca statea si se uita pe geam ganditor...nu a auzit cand am intrat asa ca ma duc in spatele lui si.l imbratisez...
Eu: S.a intamplat ceva iubitule?
Eric: Mai spune odata!
Eu: Cum? Iubitule?
Eric: Nici nu stii ce frumos suna..
Eu: La ce te gandeai?
Eric: Pai astazi vine fratele meu cu sotia lui si inca cineva...trebuie sa apara din clipa in clipa...
Aud apoi un clacsonat ...asa ca ma duc sus...sa.mi asez parul..fiindca sincera sa fiu nu era in cea mai buna stare posibila...dupa ce termin il prind intr.un coc dezordonat...si imi aud iubitul ca ma striga...
Cobor si vad un barbat care avea parul negru si ochi albastri mai spre gri..dar totusi semana putin cu Eric...
Eu: Buna eu sunt Rose!
Mike: Buna eu sunt Mike...fratele lui Eric! Nici nu stii cat ma bucur ca fratele meu si.a gasit in sfarsit perechea!
Eu: Si eu la fel !
Mike: Ea este sotia mea Jane!Si el este Jason...
Eu: Awwww mama ce dragut este! Cati ani are?
Jane: 1 an!
Eu: Pot sa.l tin in brate?
Apoi ii vad pe toti cum rad iar Jane imi face semn ca da ...este cel mai dragug bebelus pe care l.am vazut...
Jane: Sa stii ca nu prea sta cu altcineva in afara de noi...
Eu: Nu.mi pasa!
Il iau pe Jason in brate si incep sa alerg cu el prin casa....il pun pe jos si incep sa alerg in patru labe ca el ....il aud cum rade ....apoi il iau in brate si si incep sa ma stranb si el tot rade ...Doamne ce ras are e inposibil sa nu razi si tu!
Eric: Stii asa am sa te vad in curand!
Eu: Ba nu!apoi ii arat limba...
Incepem sa radem toti si incep sa ma prostesc ca sa.l fac pe Jason sa rada...
Jane: Cum reusesti? Nimeni n.a reusit sa.l faca sa rada asa nici noi!
Eu: Pur si simplu ma inteleg cu bebelusii!
Eric: Desi nu vrei sa faci!
Jane: Dar de ce?
Eu: Nu stiu nu ma vad in stare plus nici 19 ani nu am!
Jane: Dar eu te vad o mamica foarte buna....si spun asta fiindca reusesti sa te intelegi cu cel mai incapatanat bebelus din lume!
Eu: Ba nu e! Uite ce scump e! Odododo!
Dupa 4 ore de joaca
Eu:Chiar trebuie sa plecati?
Jane: Da...trebuie sa.l ducem acasa altfel nu va mai pleca de aici!spune razand...
Eu: Pentru mine nu.i problema!
Ma uit la Jason si.i fac cu mana ...apoi si el face la fel!
Jason: Oze!
Jane: Ce ai spus?
Jason: Oze!
Eu: Nu pot sa cred imi spune numele...ei bine pe aproape!
Apoi incepem cu totii sa radem ...
Eric: Abia astept sa te vad pe tine cu un bebe mic in brate si sa te joci asa cu el!
Eu: Serios?! Atunci ai sa stai tu cu el sau ea toata ziua!
Eric: Mai avem pana atunci...dar debea astept...
Jane: La revedere! Promit ca am sa.l mai aduc!
Eu: Pa! Bineinteles ca.l vei aduce imi va fi asa dor de piciul ala mic..
Intram in casa si il vad pe Eric care ranjea...
Eu: Ce te uiti asa?
Eric: Nu credeam ca o sa te vad ......asa jucandu.te cu un copil de 1 an iar de parca ai fi avut 3 ani...
Eu: Ha ha ce amuzant! Dar trebuie sa recunosti ca era asa de dragut!
Eric: Mai dragut decat mine?
Eu: Da!
Apoi el vine si ma gadila ....apoi cand se opreste ma saruta .
P.s la media e Jason.
CITEȘTI
Luna Suprema
WerewolfRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...