Eric p.o.v
Este dimineata si nu pot sa cred ca m.am trezit asa de devreme ...poate ca sunt prea entuziasmat fiindca am reusit sa o fac pe fata de care m.am indragostit nebuneste sa ma iubeasca cat de cat...dar ma multumesc si ca a acceptat sa fie impreuna cu mine.
Ma duc in camera la Rose si vad ca doarme.....e asa draguta cand doarme....ma duc langa ea in pat si o strang in brate..apoi o sarut..o vad ca se foieste , dar nu deschide ochii.
Rose: Raule, de ce m.ai trezit?
Eu: Pai daca m.ai fi lasat sa dorm cu tine acum nu te.as fi trezit...
Rose: Asa te razbuni tu pe mine?
....apoi o vad cum isi pune capul in perna.Eu: Nu...am alta idee...
Iau un pahar cu apa care era pe noptiera si il torn pe fata ei....
Rose sare ca arsa din pat si eu incep sa rad in timp ce fug fiindca stiu ce va urma....
Rose: Eric!!!!AM SA TE OMOR!!!!!
Eu : Daca ma prinzi!
Meg p.o.v
Aud tipete din sufragerie ...asa ca ma duc jos si o vad pe Rose cum il fugarea pe fratimiu in jurul canapelei...parca sunt ca 2 copii mici...
Eu: Ce naiba se intampla aici?
Eric: Meg ajuta.ma nebuna asta vrea sa ma bata...spune in timp ce rade..
Rose: Te omor!
O prind pe Rose de mana , iar ea ea trage aer in piept...atunci mi.am dat seama ca are un plan.
Eu: Rose ce s.a intamplat?
Rose: Tampitul de fratitu m.a udat nu vezi?
Apoi vad ca ea chiar era uda si am inceput sa rad si eu...chiar daca era prietene mea trebuie sa recunoasteti ca e amuzant mai ales ca aproape ii ieseau aburi pe urechi.
Rose: Stii ce nu.mi bat capul si cu tine ...apoi o vad ca se duce in bucatarie.
Ii fac semn lui Eric si se duce si el dupa ea.
Rose p.o.v
Ma duc in bucatarie si deschid frigiderul...cand vad ce am gasit in el un zambet malefic imi apare pe fata....sa vezi ce te asteapta pe tine Eric...
Simt cum doua brate imi prin talia si ma intorc ...dar mai intai iau ce am gasit in frigider si.l ascund in spate.
Eu: Lasa.ma in pace..
Eric: Te rog iarta.ma ..
Eu : Off fie...
Cand Eric se apropie de mine ca sa ma sarute...ii dau tortul in fata si incep sa rad de el...
Eu: Asta este pentru ca m.ai udat si nu m.ai lasat sa dorm.
Eric: Asta poate o meritam.
Eu: Stii iti sta bine cu fata plina de tort cu ciocolata...esti mai dulce...spun asta razand.
Il iau pe Eric de mana si.l trag afara apoi cand toata lumea il vede incepe sa rada in special Meg.
Meg: Rose stiam ca o sa te razbuni , dar ce vina a avut saracul tort?
Apoi incepem sa radem cu totii.
Ma uit la Eric si.l vad ca se apropie de mine..asta nu e de bine....
Eric: Daca toti sunteti aici as vrea sa fa arat ceva...
Apoi Eric vine langa mine si ma saruta de fata cu toti...eu ma fac rosie asa ca imi pum mainile pe fata cand aud din partea tuturor cum fac "Oooooo".
CITEȘTI
Luna Suprema
Hombres LoboRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...