Ai un suflet

4.4K 303 13
                                    

Ma trezesc inaintea telefonului si ma imbrac cu un maieu negru, blugi negri,o pereche de conversi negri si un hanorac negru. Parul il fac intr.o coada in spic si merg afara ca sa incep antrenamentele cu Eric.

Cand ajung afara spre uimirea mea Eric era deja acolo.

Eric: Ai intarziat!

Eu: S.o crezi tu e 5:59!

Eric: Nu conteaza am ajuns inaintea ta!

Eu : Ai reusit si tu asta o data in viata...

Eric : Ha ha .... deci azi sper ca nu o sa ma omori din nou....

Eu: Nu ai murit inca esti aici nu? apoi incep sa rad cand ma uit mai bine la el...

Eric: Ce e asa de amuzant?

Eu: Te.ai uitat in oglinda inainte sa iesi din casa?

Eric: Nu.....

Eu: Se vede...

Apoi se uita in jos si si.a dat seama ca era in pijamale..

Eu: Serios batman ?? Apoi incep sa rad, si el s.a facut rosu ca un rac.

Eric: Cred ca ar trebui sa ma schimb...

Eu: Crezi?

Apoi el pleaca iar eu ma plimb prin padure...la un moment dat aud niste zgomote dintr.un tufis sa vad ce e... cand ma apropii vad un catel alb care parea a fi un huscky plin de sange..asa ca ma apropii de el incet ca sa nu se sperie..el vede ca ii zambesc si se apropie usor de mine...iar eu il iau in brate cu grija.

Ma duc in casa si iau o trusa de prim ajutor si il pansez pe bietul catel....

Meg: Rose ce faci acolo?

Ma intorc repede si il ascund catelul in spate sa nu.l vada Meg..cum de nu am auzit.o?

Eu: Nimic!

Meg : Ce ai la spate?

Eu : Nimic , stai aco...nici nu mai apuc sa zic ceva ca ma da la de pe canapea si incepe sa tipe:

Meg : Oooooo mama ce dragut e!!! E al tau?

Eu : Taci nu trebuie sa te auda toata lumea... apoi catelul vine incep pe picioarele mele....se pare ca e al meu.

Meg: De unde il ai?

Eu: Ma plimbam prin padure si l.am vazut plin de sange asa ca l.am adus aici ca sa nu moara..

Meg: Saracutul! Se pare ca ai si tu un suflet!Si ce nume i.ai pus?

Eu: Ce zici de Hacky?

Meg: Super!

Eu: Esti singura care stie despre asta si...

Meg: Am inteles nu voi spune la nimeni... apoi imi zambeste . Ma duc sa aduc ceva de mancare.

Eu: Meg ce zici sa stai un pic cu el ca sa il antrenez pe Eric ?

Meg : Ma lasi???? Bineinteles mersi...apoi m.a luat intr.o imbratisare stransa.

Eu: Meg....vezi...ca .....ma sufoci!

Meg: Scuze!

Eu: Mama ce forta ai ....stii intr.o lupta daca iei pe cineva in brate cred ca il omori...spun asta apoi radem amandoua.... Eu am plecat.

Dupa antrenament

Dupa ce am terminat antrenamentele cu Eric invatandu.l niste chestii noi, ma indreptam spre casa ca sa vad ce face Hacky ..cand dintr.o data aud un sunet atat de placut....cand ma duc spre locul de unde se auzea muzica vad o camera cu un pian imens in mijloc...ciudat as fi jurat ca cineva a cantat...in fine ma duc la pian..si cand termin piesa aud pe cineva in spatele meu:

Eric: Wow ce piesa frumoasa de unde o stii?

Eu: Eu...nu stiu pur si simplu asa mi.a venit...nici nu stiam ca stiu sa cant la pian...cred ca am ascultat.o cand eram mica...

Eric: Se pare ca te.a emotionat melodia fiindca ai plans in timp ce zambeai...apoi imi zambeste si el mie.

Eu: Serios? Stii as vrea sa nu spui la nimeni ok?

Eric : Sigur..apoi vine langa la mine si...

Va las putin in suspans...ma bucur ca imi cititi cartea.

P.s.la media e melodia pe care a cantat.o Rose.

Luna SupremaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum