Nu pot sa cred ca l.am crezut...ca am avut incredere in el ....ca l.am lasat sa se apropie de mine.....am
fost o proasta....acum alerg in padure ca fulgerul cu lacrimi in ochi....gata n.am sa mai plang mai ales dupa un imbecil....Vad o stanca si incep sa dau cu pumnii in ea cu toata forta pe care o am....dupa ce m.am varsat furia pe aceea stanca sau mai bine zis fosta.....m.am catarat intr.un copac si m.am asezat pe o creanga privind cerul.
Dupa 2 saptamani
Alerg prin padure singurul loc in care pot spune ca ma simt in siguranta .....unde nu am fost ranita....ma rog....revenind...alerg prin padure ...defapt prin copaci ...parca sunt Tarzan ...dar nu.mi pasa..si aud cum cineva ma striga.
Merg prin copaci silentios si ma ascund printre frunze ca sa nu ma vada nimeni.
Ma uit mai bine si o vad pe Meg ca ma striga dar spre surprinderea mea in spatele ei se afla toata haita.
Cobor din copac si ma duc in fata ei:
Meg: Rose ...ce bine ca te.am gasit!apoi ma imbratiseaza.
Eu: Ce s.a intamplat ? De ce sunteti toti aici?
Meg: Am venit sa.ti cerem ajutorul...
Eu: Mie? De ce ?
Meg: Pai tu esti singura care o poate invinge!
Eu: Meg spune odata ce s.a intamplat ca incep sa ma enervez!
Il vad pe Nate cum se apropie de mine si.mi spune:
Nate: Blonda aia afurisita...a inceput sa dea ordine...iar noi nu o mai suportam...zice ca Eric i.a spus sa preia conducerea....chestia este ca de cand tu ai plecat el nu a mai iesit din camera sa iar blonda nu ne lasa sa.l vedem!
Eu: Si eu ce legatura am cu asta?
Meg: Te rugam ajuta.ne ...noua ne este frica de parintii ei...si nu vrem probleme...pe tine nu te stie si tu ii poti invinge pe toti!
Eu: Meg imi pare rau ....dar nu pot face asta!
Meg: Daca nu o faci pentru Eric...fa.o pentru noi te rog!
Eu: Off fie ...ai noroc ca esti prietena mea...dar am o conditie...
Meg: Care?
Eu: Daca Tampitul ala ma vede sa nu sariti pe mine daca imi vars furia pe el!
Meg: Ok dar sa nu.l bagi in spital!
Eu: Bine!
Am mers cu haita ...apoi cand am ajuns in fata casei....ma urc in copac....ca sa ii fac o surpriza blondei aleia nenorocite....
O vad ca iese afara si incepe sa se tipe la Meg:
Alison: Ce faci aici ti.am zis sa nu mai vii in acest loc...Eric nu te vrea....
Cand am auzit ce a spus am simtit cum furia pune stapanire pe mine ....am sarit in fata ei ..iar ea a ramas blocata cand m.a vazut...
Alison: Ce cauti tu aici?
Eu: Intrebarea este ce cauti tu aici...si cum iti permiti sa vorbesti asa cu Beta.ul haitei sora lui Alpha?
Alison: Eu vorbesc cum vreau cu cine vreau...daca nu vei regreta ca te.ai nascut!
Eu: Sa o vad si pe asta!
Alison se pune in pozitie de atac ..iar eu nici macar nu depun efort fizic ..ca sa ma bat...e mai slaba decat un vierme....apoi fiindca m.am saturat de ea cu o lovitura am pus.o la pamant...
Eu: Poti sa te iei de mine...poti sa spui ce vrei...poti sa faci ce vrei cu Eric.....dar totul pana la prietenii mei...o data daca mai aud ca mai indraznesti sa vorbesti asa cu ei ...sau sa ii mai ameninti ca vin mamica si taticul tau ....n.o sa mai apuci zilele urmatoare...asculta bine aici catea ce esti tu nu stii cine sunt si nici macar de ce sunt in stare...daca un urmatoarele 5 minute nu dispari de aici...o sa am eu grija sa se intample acest lucru!
O vad pe Alison cum incepe sa fuga apoi..o aud ca imi spune ca o sa regrer ca am facut asta.
Meg vine langa mine si ma imbratiseaza...apoi ma roaga sa urc sus sa.l vad pe acel imbecil.
Merg cu ea dar vad ca usa de la camera lui e incuiata....dau cu sutul in usa ..iar aceasta cade jos la pamant.
Cand intram in camera il vad pe Eric cum statea in pat parca ar fi fost mort...
Meg fuge la el plangand incercand sa.l trezeasca...in timp ce eu observ ca pe noptiera lui este o cana cu un lichid galben-verzui...miros apoi arunc cana in perete...
Meg se uita la mine confuza...
Eu: De cat timp ii duce cani cu acel lichid in ele?
Meg: Nu stiu cam de cand ai plecat tu...stai i.a dat si inainte sa va certati....
Eu: Meg fratele tau a fost vrajit si otravit in acelasi timp...da.te voi incerca sa.l vindec dar nu.ti promit nimic...
Ma duc langa Eric si imi pun mainile pe pieptul sau...las magia sa.si faca de cap....apoi vad negru si nu mai stiu ce s.a intamplat....
CITEȘTI
Luna Suprema
WerewolfRose, o fata care nu a avut o viata roz deoarece a fost abandonata in padure inca de mica, dar a avut grija de luna de pe cer dandu-i multe misiuni. Ea nu a cunoscut nici un fel de iubire, pana cand luna a trimiso intr-o misiune care nu i-a placut...